Deutsch im Unternehmen [1100-12-E12-3-Deut]
Rok akademicki 2021/22
Ćwiczenia,
grupa nr 3
Przedmiot: | Deutsch im Unternehmen [1100-12-E12-3-Deut] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Rok akademicki 2021/22 [2021/22]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Julita Markowska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1.DaF im Unternehmen, LektorKlett 2017 2. Słowniki zalecane i używane na kursie: Deutsch als Fremdsprache, słownik niemiecko-polski i polsko-niemiecki dla uczących się j. niemieckiego, Hueber 2008 Duży słownik niemiecko-polski, Pons, LektorKlett 2006 Duży słownik polsko niemiecki, Pons, LektorKlett 2006 Pons Klett Basiswörterbuch, LektorKlett 2003 3. Materiały audio-wizualne używane na kursie Płyty CD do podręcznika |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1.Vorstellung, sich begrüßen,seinen Beruf nennen, Aussagesätze,W-Fragen, Konjugation, Präsens (6 Stunden) 2. Neu in der Firma, Artikel, Plural,Personalpronomen(6 Stunden) 3.Wiederholung und Test ( 4 Stunden) 4.Arbeitsalltag, Akkusativ,Nullartikel, Fragewort- Welch- (8 Stunden) 5.Wiederholung , Test (4 Stunden) 6. Firmenporträt (2 Stunden) 7.Termine, Uhrzeiten, Wochentage, Tageszeiten,Jahreszeiten, (8 Stunden) 8.Wiederholung, Test (4 Stunden) 9.Das Werk,Firmenbereiche, Tätigkeiten, Modalverben,in, an, haben in Präteritum, (8 Stunden) 10. Wiederholung, Test (4 Stunden) 11. Arbeitsessen, Small -Talk-Themen,Possesivartikel, Modalverb-mögen,(6 Stunden.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Na zajęciach stosowane są: - metoda komunikacyjna – rozwija kompetencje komunikatywne umożliwiające praktyczne zastosowanie języka w autentycznych sytuacjach - metoda audiowizualna – wspiera proces nauczania języka obrazami, przeźroczami, filmami, muzyką - metody aktywizujące – praca zespołowa, asocjogram, projekt, fiszki, stacje zadaniowe, prezentacje, dyskusja, interpretacja wykresu, lektura. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
W toku nauczania student uzyskuje semestralną ocenę z lektoratu na podstawie poziomu opanowaniu różnych sprawności językowych. Na końcową ocenę semestralną składają się: - oceny z pisemnych testów kontrolnych - oceny z odpowiedzi ustnych, - prace pisemne, - lektura, projekt itp. - aktywność. Kurs języka niemieckiego kończy się egzaminem pisemnym sprawdzającym umiejętność słuchania, czytania ze zrozumieniem, pisania oraz wiedzę gramatyczną na odpowiednim poziomie. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
ekonomia, 2 rok 1 stopnia, moduł 3 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.