Język angielski specjalistyczny IV [3600-4LEN-SPCJL-030E]
Semestr letni 2021/22
Lektorat,
grupa nr 4805
Przedmiot: | Język angielski specjalistyczny IV [3600-4LEN-SPCJL-030E] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2021/22 [2021/22L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 4805 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 21 |
Limit miejsc: | 21 |
Prowadzący: | Dorota Foltańska-Borowiecka |
Literatura: |
Anna Treger, Bronisław Treger – Psychology. Vocabulary in Use (fragmenty) Anna Treger, Bronisław Treger – Special Education.Vocabulary in Use (fragmenty) Keynote Advanced - Paul Dummett, Lewis Lansford (fragmenty) Podręczniki i materiały uzupełniające: Ken Browne - An Introduction to Sociology (fragmenty) Michael McCarthy, Felicity O’Dell – Academic Vocabulary in Use Marion Grussendorf- English for Presentations Gillian Porter Ladousse – Speaking Personally Joanne Collie, Steohen Slater – Cambridge Skills for Fluency - Speaking M.Vince - Intermediate Language Practice A. Kurtyka - Prove Your Point B. J. Thomas - Intermediate Vocabulary and Idiom Geoffrey Leech - An A-Z of English Grammar and Usage S. Pit Corder - An Intermediate English Practice Book M. Misztal - Tests in English Thematic Vocabulary Materiały audio-wizualne Materiały autorskie prowadzącego w tym kurs e-learningowy na platformie Moodle |
Zakres tematów: |
1. Living with disability - przygotowanie planu oraz prezentacja tematu na podstawie udostępnionych materiałow, własnych doświadczeń zawodowych/naukowych lub/i literatury przedmiotu, formułowanie wypowiedzi pisemnych powiązanych tematycznie z tą dziedziną 2. TED talk – What makes good life?– słuchanie ze zrozumieniem, rozwijanie umiejętności prezentacji, cechy dobrego mówcy 3. What is disability, słownictwo, prezentacja argumentów i kontrargumentów. 4. Tolerance and prejudice – słownictwo, przygotowanie do dyskusji, 5. Debata – słownictwo i zwroty, schemat, zasady, role, grupa afirmatywna i negatywna, materiał filmowy, ćwiczenia, prezentacja własnych poglądów w debacie 6. Addictions – słownictwo i ćwiczenia w czytaniu, analiza i interpretacja tekstu 7. How to escape education’s death valley, ćwiczenie sprawności językowych z użyciem terminologii specjalistycznej 8. TED talk – Tribute to nurses – presentation skills, reading, making connections 9. Intellectual disability – presenting points of view, structuring an argument, analysing, terminonologia specjalistyczna 10.Social Psychology, tłumaczenie i analizowanie tekstu specjalistycznego Część zagadnień jest realizowana na platformie Moodle.Kolejność przerabianych zagadnień może ulec zmianie. |
Metody dydaktyczne: |
Patrz: Ogólny opis przedmiotu |
Metody i kryteria oceniania: |
Patrz: Ogólny opis przedmiotu |
Uwagi: |
4100-R4-L-EN-B2+-030-PDGGK-E-4805 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.