Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Seminarium dyplomowe [2403-PE-1091-Z-s2] Semestr zimowy 2022/23
Seminarium, grupa nr 8

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe [2403-PE-1091-Z-s2]
Zajęcia: Semestr zimowy 2022/23 [2022/23Z] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 8 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 15:00 - 16:30
sala 22
Wydział Filozofii i Nauk Społecznych - Instytut Nauk Pedagogicznych (Gagarina 13a) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Dorota Siemieniecka
Literatura:

Brzeziński, J. (2006). Metodologia badań psychologicznych. Warszawa: PWN.

Creswell, J.W. (2013). Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Ferguson, G.A. (2003). Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice / George A. Ferguson, Yoshio Takane ; [przeł. Michał Zagrodzki]. Warszawa: PWN.

Konarzewski, K. (2000). Jak uprawiać badania oświatowe.WSiP:Warszawa

Łobocki, M. (2000). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: „Impuls”

Pilch, T. (1995). Zasady badań pedagogicznych, Warszawa: WSiP

Rubacha, K.(2008). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: WAiP

Zakres tematów:

Plan realizacji zadań na seminarium

III semestr

Wprowadzenie: omówienie specyfiki prac i ich charakteru empirycznego, części teoretycznych lub projektowych.

7. Dalsza analiza literatury i źródeł obcojęzycznych.

8. Projektowanie badań empirycznych i narzędzi badawczych/części teoretycznych/projektów.

8. Konsultacje postępów w pracach.

Zaliczenie: opracowanie metodologii badań, wstępne przygotowanie narzędzi badawczych/ w przypadku pracy teoretycznej zamknięcie 3 rozdziału/ opracowanie założeń projektu, rozszerzenie bibliografii.

Semestr IV

9. Badania empiryczne/ praca nad ostatnimi rozdziałami teoretycznymi (4,5)/ projektem.

10. Analiza i interpretacja wyników.

11. Wnioski i podsumowania.

12 Konsultacje, konsultacje indywidualne.

Zaliczenie: oddanie ukończonej pracy.

Metody dydaktyczne:

Dyskusja, praca indywidualna, zespołowa.

Metody i kryteria oceniania:

Ocena w skali 2-5; kryteria oceny:

1. poprawność merytoryczna,

2. wykorzystanie bogatych źródeł literatury (również zagranicznej).

3. poprawność językowa i logika wywodu.

5. aktywność, systematyczna praca i terminowe rozliczanie się z zadań.

Uwagi:

II rok pedagogika s2 - dr hab. Dorota Siemieniecka, prof. UMK

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-4 (2024-09-03)