Seminarium dyplomowe [2403-PE-1091-Z-s2]
Semestr zimowy 2022/23
Seminarium,
grupa nr 8
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe [2403-PE-1091-Z-s2] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2022/23 [2022/23Z]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 8 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 15:00 - 16:30
sala 22 Wydział Filozofii i Nauk Społecznych - Instytut Nauk Pedagogicznych (Gagarina 13a) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 10 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Dorota Siemieniecka |
Literatura: |
Brzeziński, J. (2006). Metodologia badań psychologicznych. Warszawa: PWN. Creswell, J.W. (2013). Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ferguson, G.A. (2003). Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice / George A. Ferguson, Yoshio Takane ; [przeł. Michał Zagrodzki]. Warszawa: PWN. Konarzewski, K. (2000). Jak uprawiać badania oświatowe.WSiP:Warszawa Łobocki, M. (2000). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: „Impuls” Pilch, T. (1995). Zasady badań pedagogicznych, Warszawa: WSiP Rubacha, K.(2008). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: WAiP |
Zakres tematów: |
Plan realizacji zadań na seminarium III semestr Wprowadzenie: omówienie specyfiki prac i ich charakteru empirycznego, części teoretycznych lub projektowych. 7. Dalsza analiza literatury i źródeł obcojęzycznych. 8. Projektowanie badań empirycznych i narzędzi badawczych/części teoretycznych/projektów. 8. Konsultacje postępów w pracach. Zaliczenie: opracowanie metodologii badań, wstępne przygotowanie narzędzi badawczych/ w przypadku pracy teoretycznej zamknięcie 3 rozdziału/ opracowanie założeń projektu, rozszerzenie bibliografii. Semestr IV 9. Badania empiryczne/ praca nad ostatnimi rozdziałami teoretycznymi (4,5)/ projektem. 10. Analiza i interpretacja wyników. 11. Wnioski i podsumowania. 12 Konsultacje, konsultacje indywidualne. Zaliczenie: oddanie ukończonej pracy. |
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja, praca indywidualna, zespołowa. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena w skali 2-5; kryteria oceny: 1. poprawność merytoryczna, 2. wykorzystanie bogatych źródeł literatury (również zagranicznej). 3. poprawność językowa i logika wywodu. 5. aktywność, systematyczna praca i terminowe rozliczanie się z zadań. |
Uwagi: |
II rok pedagogika s2 - dr hab. Dorota Siemieniecka, prof. UMK |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.