Terminy i miejsca:
Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
|
|
Literatura:
|
Лексика:
Чернышов С., Чернышова А., Поехали!, ч. 2.1, Санкт-Петербург 2009.
Эсмантова Т., Русский язык: 5 элеметов (уровень B1), Санкт-Петербург 2011.
Эсмантова Т., Русский язык: 5 элеметов (уровень А2), Санкт-Петербург 2009.
Кумбашева Ю.А., Человек в современном мире, 2006.
Wrzesińska A., От А до Я, cz. 2, 2015
Wrzesińska A., От А до Я, cz. 3, 2015
Pado A., Успех-2, Warszawa 2003.
Pado A., Успех-3, Warszawa 2004.
Материалы из Интернета и других источников, адаптированные для работы на занятиях, аудио- и видеозаписи.
|
Metody dydaktyczne:
|
Leksyka: ćwiczeniowa (objaśnienie, pogadanka, wykład informacyjny), aktywizująca (gry dydaktyczne, metoda inscenizacji, burza mózgów, metoda przypadków sytuacyjna, dyskusja okrągłego stołu)
Multimedia: podające, problemowe, eksponujące, programowane, praktyczne
|
Metody i kryteria oceniania:
|
Multimedia
W ciągu semestru studenci piszą 1 pracę kontrolną z ortografii, 1 streszczenie; przygotowują pisemnie z zaznaczeniem akcentów tzw. prasówki (informacje dotyczące bieżących wydarzeń politycznych, społecznych, kulturalnych). Oceniane jest także bieżące przygotowanie do zajęć i prace domowe studenta. Przy ocenianiu stosuje się metodę oceniania kształtującego i oceniania kryterialnego.
W trakcie trwania zajęć, prac pisemnych w formie zdalnej student musi pozostać w zasięgu włączonej kamery.
Leksyka
Ocenie podlegają prace kontrolne (sprawdziany pisemne i ustne), bieżące przygotowanie do zajęć, regularny udział i aktywność, prace domowe.
Próg zaliczeniowy dla wszystkich prac pisemnych: 60%.
W trakcie trwania zajęć, prac pisemnych, zaliczeń
w formie zdalnej student musi pozostać w zasięgu włączonej kamery.
|