Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Marketing i reklama w nowych mediach [2401-D-S1-2-BPR-MiR] Semestr zimowy 2022/23
Laboratorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Marketing i reklama w nowych mediach [2401-D-S1-2-BPR-MiR]
Zajęcia: Semestr zimowy 2022/23 [2022/23Z] (zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 9:45 - 11:15
sala 302
Wydział Filozofii i Nauk Społecznych (Collegium Minus) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 6
Limit miejsc: 13
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Olga Wadowska
Literatura:

Literatura:

Barbara Stawarz, Content Marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów, PWN 2015.

Artur Jabłoński, Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting, Helion 2018.

Tomasz Stopka, Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści, Wydawnictwo Poltext 2017.

Joachim Bloos, Marketing praktyczny, Buyar Marketing 1992.

Darek Puzyrkiewicz, Biblia copywritingu, Helion 2017.

Maciej Dutko, Copywriting internetowy, PWN 2012.

Tomasz Grynkiewicz, Znajdź się sieci. Internetowa rewolucja w Twojej firmie, Agora 2012.

Andrzej Bajdak i inni, Internet w marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 2003.

Jarosław Królewski, Paweł Sala i inni, E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, PWN 2013.

Evan Bailyn – Przechytrzyć social media. Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych!, Helion 2013.

Monika Czaplicka, Zarządzanie kryzysem w social media, Helion, 2014.

Artur Maciorowski, E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online, Edgard 2013.

Franciszek (Frank) Krawiec – Marketing w firmie przyszłości, Difin 2005.

Brian Tracy – Marketing, MT Biznes 2019.

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan – Marketing 4.0. Era cyfrowa, MT Biznes 2017.

Martin Lister, Jon Dovey, Seth Giddings, Iain Grant, Kieran Kelly - Nowe media. Wprowadzenie, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego 2009.

Paul Levinson - Nowe Nowe Medi, Wydawnictwo WAM 2010.

Tomasz Gackowski (red.) - Nowe media. Wyzwania i ograniczenia, Instytut Dziennikarstwa UW 2013.

Maria Nowina Konopka - Informoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego 2017.

Przydatne linki:

www.sprawnymarketing.pl

www.paweltkaczyk.com

www.marketingdlaludzi.pl

www.arturjablonski.com

www.frashmail.pl/blog

www.nowymarketing.pl

www.wirtualnemedia.pl

www.proto.pl

https://www.contentpartner.pl/blog/

www.blog.ecopywriting.pl

https://learndigital.withgoogle.com/internetowerewolucje

https://detailed.com/marketing-blogs/ (lista 50 zagranicznych, popularnych i docenianych blogów marketingowych)

Zakres tematów:

Zajęcia realizowane w trybie synchronicznym (MS Teams) oraz asynchronicznym (Moodle, Poczta UMK).

1. Zajęcia organizacyjne.

2. Marketing, reklama, nowe media – definicje, pojęcia, wprowadzenie.

3. Content marketing – istota, strategia, narzędzia, dystrybucja.

4. Tworzenie treści, copywriting.

5. SEO, marketing organiczny, pozycjonowanie.

6. Google Ads – system reklamowy Google.

7. Media społecznościowe.

8. Popularne (i nie tylko!) działania marketingowe.

9. Influencer marketing, marketing afiliacyjny.

10. Strategia marketingowa.

11. Badania marketingowe.

12. Marketing i reklama – rynek pracy w Polsce, rozwój zawodowy.

13. Omówienie projektów zaliczeniowych.

14. Podsumowanie zajęć.

Metody dydaktyczne:

Wybrane metody podające, problemowe, aktywizujące, eksponujące:

studium przypadku

pogadanka

opowiadanie

anegdota

wykład

prezentacja

dyskusja

inscenizacja

burza mózgów

film

ćwiczenia

metoda projektów

Metody i kryteria oceniania:

- ocena ciągła, której podlegają: aktywność na zajęciach, rozwiązywanie zadań;

- projekt zaliczeniowy (indywidualny lub w 2-3 osobowych zespołach);

- nieobecności powyżej trzech w semestrze wymagają zaliczenia w formie dodatkowej pracy zaliczeniowej.

Uwagi:

DiKS II rok s1 - Branding i Public Relations

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)