Seminarium magisterskie [2401-D-S2-1-SML]
Semestr letni 2022/23
Seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [2401-D-S2-1-SML] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23L]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy piątek, 8:00 - 9:30
sala 115 Wydział Filozofii i Nauk Społecznych (Collegium Minus) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 10 |
Limit miejsc: | 10 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Marek Szulakiewicz |
Literatura: |
Angrosino M. (2010). Badania etnograficzne i obserwacyjne. Warszawa Babbie E. (2013). Podstawy badań społecznych. Warszawa Bäcker R. et.al. (2016). Metodologia badań politologicznych. Warszawa. Banks M. (2009). Materiały wizualne w badaniach jakościowych. Warszawa Creswell J.W. (2013). Projektowanie badań naukowych. Metody, jakościowe, ilościowe, mieszane. Kraków Flick U. (2011). Jakość w badaniach jakościowych. Warszawa Kłoskowska A. (2007). Socjologia kultury. Warszawa Kozinets R.V. (2012). Netnografia. Badania etnograficzne online. Warszawa Kvale S. (2010). Prowadzenie wywiadów. Warszawa: Lisowska-Magdziarz M. (2006). Analiza tekstu w dyskursie medialnym. Kraków Rose G. (2010). Interpretacja materiałów wizualnych. Warszawa Silverman D. (2007). Interpretacja danych jakościowych. Warszawa Storey J. (2003). Studia kulturowe i badania kultury popularnej. Kraków Taylor L., Wilis A. (2006). Medioznawstwo. Kraków Wimmer R.D., Dominick J. R.. (2006). Mass media. Metody badań. Kraków Wodak R., Krzyżanowski M. (red.). (2011). Jakościowa analiza dyskursu w naukach społecznych. Warszawa. |
Zakres tematów: |
teorie mediów - media masowe w Polsce i za granicą (publiczne i prywatne) - nielinearne formy przekazu (np. VOD, tv hybrydowa, IP TV) - społeczeństwo informacyjne (np. sieci wirtualne, AI) - polskie instytucje medialne (np. nadawcy i wydawcy, KRRiT) - zjawiska i procesy charakterystyczne dla przekazów komercyjnych (np. lokowanie produktu, reklama, sponsorowanie) - mediatyzacja życia społecznego - koncentracja kapitału - komunikowanie firm i instytucji (w tym kwestie wizerunku i tożsamości) - komunikowanie perswazyjne |
Metody dydaktyczne: |
seminaryjna opis opowiadanie studium przypadku metoda obserwacji |
Metody i kryteria oceniania: |
- napisanie 3 recenzji - zrobienie konspektu pracy dyplomowej - napisanie po kolei rozdziałów pracy dyplomowej (części teoretycznej, metodologicznej, empirycznej) |
Uwagi: |
DiKS I rok s2- seminarium prof. M.Szulakiewicz |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.