Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Seminarium magisterskie [1100-12-Z21-0-SemMgr] Semestr letni 2022/23
Seminarium, grupa nr 18

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie [1100-12-Z21-0-SemMgr]
Zajęcia: Semestr letni 2022/23 [2022/23L] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 18 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 8:00 - 9:30
sala 27A
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (Collegium Jana Pawła II) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 7
Limit miejsc: 7
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Iwona Escher
Literatura:

Wszystkie pozycje literatury adekwatne do wybranego tematu pracy

Zakres tematów:

Zapraszam osoby interesujące się marketingiem oraz społeczną odpowiedzialnością firm i konsumentów, a jednocześnie akceptujące podane w dalszej części sylabusa warunki zaliczenia (uczestnictwo w regularnych, cotygodniowych spotkaniach, terminowe przygotowanie kompletnego konspektu pracy, przygotowanie zgodnie z ustalonym harmonogramem kolejnych rozdziałów pracy, terminowe złożenie kompletnej pracy, uwzględniającej ustalenia czynione podczas całego cyklu spotkań seminaryjnych)

Proponowane obszary tematyczne :

1. Działania marketingowe realizowane w przedsiębiorstwie X / w instytucji X / przy wprowadzeniu produktu marki X na polski rynek itp.

2. Wykorzystanie internetu / nowoczesnych mediów w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa X / instytucji X / przy wprowadzaniu produktu marki X na polski rynek … itp.

3. Sposoby budowania relacji z klientami / budowania lojalności klienta / budowania wizerunku …w przedsiębiorstwie X, w instytucji X… itp.

4. Całościowa identyfikacja przedsiębiorstwa X / instytucji X… itp.

5. Merchandising w sieci handlowej X / sklepie detalicznym X… itp.

6. Działalność przedsiębiorstw na rzecz zrównoważonego rozwoju.

7. Wolontariat pracowniczy jako obszar działań CSR przedsiębiorstwa.

8. Zrównoważona konsumpcja / zielone zachowania nabywców.

9. Rolnictwo Wspierane Społecznie (RWS) - idea, rozwój, zaangażowanie konsumentów.

lub inne tematy, zaproponowane przez studentów, mieszczące się w obszarze marketingu oraz koncepcji zrównoważonego rozwoju.

Metody dydaktyczne:

Dyskusje grupowe, burza mózgów, konsultacje indywidualne, referaty, prezentacje multimedialne.

Metody i kryteria oceniania:

- terminowe przygotowanie kompletnego konspektu pracy dyplomowej (zgodnie ze schematem przekazanym na seminarium: marzec-czerwiec)

- przygotowanie zgodnie z ustalonym harmonogramem kolejnych rozdziałów pracy, uwzględniających uwagi i wskazówki promotora (w tym także części empirycznych): czerwiec 2023- maj 2024 [W1+++U1+++U2+++ U3+++K1+++]

- terminowe złożenie kompletnej pracy, uwzględniającej ustalenia czynione pomiędzy studentem a promotorem podczas całego cyklu spotkań seminaryjnych: maj/czerwiec 2024 [W1+++U1+++ U2+++ U3+++K1+++]

Uwagi:

grupa - dr I. Escher

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-2 (2024-05-20)