Seminarium magisterskie [1100-12-Z21-0-SemMgr]
Semestr letni 2022/23
Seminarium,
grupa nr 7
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [1100-12-Z21-0-SemMgr] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23L]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 7 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każda środa, 8:00 - 9:30
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Agata Sudolska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Pozycje literatury adekwatne do wybranego tematu pracy magisterskiej |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zagadnienia proponowane w ramach seminarium 1. Wdrażanie koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem 2. Ocena potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa 3. Ocena instrumentów konkurowania przedsiębiorstwa 4. Zarządzanie strategiczne – analiza strategiczna wnętrza i otoczenia przedsiębiorstwa 5. Analiza struktury asortymentowej (portfela produktów) organizacji za pomocą metod portfelowych (macierz BCG, macierz McKinsey’a i in.) 6. Uwarunkowania rozwoju przedsiebiorstwa 7. Strategia produktu w przedsiębiorstwie 8. Proces kreowania nowych produktów w przedsiębiorstwie 9. Strategia dystrybucji w przedsiębiorstwie 10. Strategia promocji w przedsiębiorstwie 11. Budowanie wizerunku przedsiębiorstwa na rynku 12. Zasoby niematerialne i ich znaczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 13. Zarządzanie relacjami z klientami 14. Kreowanie satysfakcji i lojalności klientów 15. Pomiar satysfakcji i lojalności klientów przedsiębiorstwa 16. Pomiar satysfakcji pracowników przedsiębiorstwa 17. Systemy jakości w przedsiębiorstwach 18. Polityka zmian projakościowych w przedsiębiorstwie 19. Innowacyjność przedsiębiorstw (uwarunkowania, potencjał innowacyjny, wspieranie innowacyjności, polityka proinnowacyjna państwa, zarządzanie innowacjami) 20. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie 21. Zarządzania zmianą organizacyjną 22. Outsourcing i możliwości jego wykorzystania w procesie restrukturyzacji przedsiębiorstwa 23. Benchmarking i jego znaczenie w strategii konkurencyjnej przedsiębiorstwa 24. Współdziałanie gospodarcze przedsiębiorstw 25. Alianse przedsiębiorstw 26. Klastry biznesowe 27. Możliwość i skuteczność wykorzystania funduszy pomocowych UE przez polskie przedsiębiorstwa 28. Działania w sferze CSR w przedsiębiorstwie 29. Wdrażanie orientacji marketingowej w organizacjach non-profit 30. Wdrażanie orientacji projakościowej w organizacjach non-profit |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Analiza przypadków, dyskusja w grupach. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczania kolejnych semestrów jest: - semestr I - przygotowanie konspektu pracy, - semestr II - opracowanie teoretycznej części pracy, - semestr III - opracowanie empirycznej części pracy (zaprojektowanie narzędzi badawczych, przeprowadzanie badań w przedsiębiorstwie (organizacji), opracowanie rozdziałów empirycznych) i jej złożenie w wersji kompletnej. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa - dr hab. A. Sudolska, prof. UMK |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.