Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Seminarium magisterskie [1100-12-Z22-0-SemMgr] Rok akademicki 2022/23
Seminarium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie [1100-12-Z22-0-SemMgr]
Zajęcia: Rok akademicki 2022/23 [2022/23] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 9:40 - 11:10
(sala nieznana)
każda środa, 11:20 - 12:50
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: 8
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Barbara Józefowicz
Zakres tematów:

Propozycje obszarów tematycznych do prac magisterskich:

1. Zachowania ludzi w organizacjach, np:

• zachowania pracowników i ich determinanty;

• zaufanie i zaangażowanie w pracy;

• zachowania grupowe, relacje w zespole i międzyzespołowe;

• komunikacja wewnętrzna;

• zachowania menedżerów i ich relacje z podwładnymi, przywództwo;

• motywowanie ludzi w organizacjach;

• zarządzanie różnorodnością (diversity & inclusion);

• zarządzanie zmianą itp.

2. Zarządzanie marką, w tym np.:

• proces budowania marki,

• instrumenty komunikacji marki (w tym promocja i reklama),

• employer branding - marka pracodawcy,

• problemy pomiaru marki – miary marketingowe i finansowe oraz rankingi,

• marka w internecie, mediach społecznościowych,

• marki globalne, marki narodowe itp.

3. Postawy i zachowania konsumentów:

• postawy i zachowania nabywców,

• lojalność klientów i programy lojalnościowe,

• stosunek konsumentów do reklamy,

• badanie zachowań konsumentów itp.

4. Zrównoważony rozwój:

- zrównoważona konsumpcja,

- zrównoważona produkcja i usługi,

- zrównoważona turystyka.

Mile widziane są również inne tematy związane z nowoczesnym zarządzaniem organizacjami, e-biznesem, marketingiem internetowym, ekonomią współdzielenia, itd.

Metody dydaktyczne:

Dyskusja, pogadanka, praca z tekstem.

Metody i kryteria oceniania:

Warunkiem zaliczenia jest terminowe wywiązywanie się z kolejnych etapów przygotowania pracy magisterskiej oraz obecność na umówionych spotkaniach.

Uwagi:

grupa - dr B. Józefowicz

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-2 (2024-05-20)