Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Seminarium magisterskie [1100-12-Z22-0-SemMgr] Rok akademicki 2022/23
Seminarium, grupa nr 4

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie [1100-12-Z22-0-SemMgr]
Zajęcia: Rok akademicki 2022/23 [2022/23] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 4 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 9:40 - 11:10
(sala nieznana)
każda środa, 11:20 - 12:50
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: 8
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Agata Sudolska
Literatura:

Pozycje literatury adekwatne do wybranego tematu pracy magisterskiej

Zakres tematów:

Zagadnienia proponowane w ramach seminarium

1. Wdrażanie koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem

2. Ocena potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa

3. Ocena instrumentów konkurowania przedsiębiorstwa

4. Zarządzanie strategiczne – analiza strategiczna wnętrza i otoczenia przedsiębiorstwa

5. Analiza struktury asortymentowej (portfela produktów) organizacji za pomocą metod portfelowych (macierz BCG, macierz McKinsey’a i in.)

6. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstwa

7. Strategia produktu w przedsiębiorstwie

8. Proces kreowania nowych produktów w przedsiębiorstwie

9. Strategia dystrybucji w przedsiębiorstwie

10. Strategia promocji w przedsiębiorstwie

11. Budowanie wizerunku przedsiębiorstwa na rynku

12. Zasoby niematerialne i ich znaczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem

13. Zarządzanie relacjami z klientami

14. Kreowanie satysfakcji i lojalności klientów

15. Pomiar satysfakcji i lojalności klientów przedsiębiorstwa

16. Pomiar satysfakcji pracowników przedsiębiorstwa

17. Systemy jakości w przedsiębiorstwach

18. Polityka zmian projakościowych w przedsiębiorstwie

19. Innowacyjność przedsiębiorstw (uwarunkowania, potencjał innowacyjny, wspieranie innowacyjności, polityka proinnowacyjna państwa, zarządzanie innowacjami)

20. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie

21. Zarządzania zmianą organizacyjną

22. Outsourcing i możliwości jego wykorzystania w procesie restrukturyzacji przedsiębiorstwa

23. Benchmarking i jego znaczenie w strategii konkurencyjnej przedsiębiorstwa

24. Współdziałanie gospodarcze przedsiębiorstw

25. Alianse przedsiębiorstw

26. Klastry biznesowe

27. Możliwość i skuteczność wykorzystania funduszy pomocowych UE przez polskie przedsiębiorstwa

28. Działania w sferze CSR w przedsiębiorstwie

29. Wdrażanie orientacji marketingowej w organizacjach non-profit

30. Wdrażanie orientacji projakościowej w organizacjach non-profit

Metody dydaktyczne:

Analiza przypadków, dyskusja w grupach.

Metody i kryteria oceniania:

Podstawą zaliczania kolejnych semestrów jest:

- semestr I - przygotowanie konspektu pracy,

- semestr II - opracowanie teoretycznej części pracy,

- semestr III - opracowanie empirycznej części pracy (zaprojektowanie narzędzi badawczych, przeprowadzanie badań w przedsiębiorstwie (organizacji), opracowanie rozdziałów empirycznych) i jej złożenie w wersji kompletnej.

Uwagi:

grupa - prof. A. Sudolska

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-3 (2024-08-26)