Dydaktyka języka francuskiego [2513-s2ROM1L-DJF-L]
Semestr letni 2022/23
Laboratorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Dydaktyka języka francuskiego [2513-s2ROM1L-DJF-L] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23L]
(zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Marta Ściesińska, Łukasz Ściesiński | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Komorowska H., Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2003 Komorowska H., Sprawdzanie umiejętności w nauce języka obcego, Warszawa 2009 Komorowska H.(red.), Ewaluacja w nauce języka obcego, Białystok 2002 Komorowska H.(red.), Nauka języka obcego w perspektywie ucznia, Warszawa 201 Gębal Przemysław E., Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie, PWN, 2019 Les TIC, des outils pour la classe, CLE International Courtillon J., Elaborer un cours de FLE, Paris 2003 Tagliante Ch, L’évaluation et le Cadre européen commun, CLE International, 2005 |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Kontynuacja tematów z I semestru: 1. L'enseignement a distance/ les nouvelles technologies en classe de FLE 2. La créativité en classe de FLE 3. Le jeu en classe de Fle 4. Les documents authentiques en classe de FLE 5. La classe inversée Przygotowanie konspektu i poprowadzenie lekcji |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
jak wyżej |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
warunkiem uczestnictwa w zajęciach w semestrze letnim JEST UZYSKANIE ZALICZENIA Z PRZEDMIOTU W POPRZEDNIM SEMESTRZE) Sposoby ewaluacji : - Obecność na zajęciach - Aktywność na zajęciach - Wykonanie zadań domowych - Przygotowanie do zajęć - Przygotowanie konspektów lekcji Dla zajęć zdalnych: Zajęcia będą prowadzone - częściowo w sposób synchroniczny w formie lekcji online na platformie Teams w grupie bądź indywidualnie w zależności od liczby studentów. - częściowo w sposób asynchroniczny, który będzie polegał na przesyłaniu prac pisemnych, zadań gramatyczno-leksykalnych, nagrań na platformie Teams. Zaliczenie przedmiotu na podstawie ocen z przesyłanych prac domowych, cząstkowych testów zaliczanych w formie zdalnej oraz obecności i aktywnego uczestnictwa w zajęciach online |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
I rok, filologia romańska s2, spec. nauczycielska |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.