Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Dydaktyka języka francuskiego [2513-s2ROM1L-DJF-L] Semestr letni 2022/23
Laboratorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Dydaktyka języka francuskiego [2513-s2ROM1L-DJF-L]
Zajęcia: Semestr letni 2022/23 [2022/23L] (zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy piątek, 9:45 - 11:15
sala AB 2.15
Collegium Humanisticum jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 1
Limit miejsc: 3
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Marta Ściesińska, Łukasz Ściesiński
Literatura:

Komorowska H., Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2003

Komorowska H., Sprawdzanie umiejętności w nauce języka obcego, Warszawa 2009

Komorowska H.(red.), Ewaluacja w nauce języka obcego, Białystok 2002

Komorowska H.(red.), Nauka języka obcego w perspektywie ucznia, Warszawa 201

Gębal Przemysław E., Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie, PWN, 2019

Les TIC, des outils pour la classe, CLE International

Courtillon J., Elaborer un cours de FLE, Paris 2003

Tagliante Ch, L’évaluation et le Cadre européen commun, CLE International, 2005

Zakres tematów:

Kontynuacja tematów z I semestru:

1. L'enseignement a distance/ les nouvelles technologies en classe de FLE

2. La créativité en classe de FLE

3. Le jeu en classe de Fle

4. Les documents authentiques en classe de FLE

5. La classe inversée

Przygotowanie konspektu i poprowadzenie lekcji

Metody dydaktyczne:

jak wyżej

Metody i kryteria oceniania:

warunkiem uczestnictwa w zajęciach w semestrze letnim JEST UZYSKANIE ZALICZENIA Z PRZEDMIOTU W POPRZEDNIM SEMESTRZE)

Sposoby ewaluacji :

- Obecność na zajęciach

- Aktywność na zajęciach

- Wykonanie zadań domowych

- Przygotowanie do zajęć

- Przygotowanie konspektów lekcji

Dla zajęć zdalnych:

Zajęcia będą prowadzone

- częściowo w sposób synchroniczny w formie lekcji online na platformie Teams w grupie bądź indywidualnie w zależności od liczby studentów.

- częściowo w sposób asynchroniczny, który będzie polegał na przesyłaniu prac pisemnych, zadań gramatyczno-leksykalnych, nagrań na platformie Teams.

Zaliczenie przedmiotu na podstawie ocen z przesyłanych prac domowych, cząstkowych testów zaliczanych w formie zdalnej oraz obecności i aktywnego uczestnictwa w zajęciach online

Uwagi:

I rok, filologia romańska s2, spec. nauczycielska

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-7 (2025-03-24)