Język francuski narzędzi i technologii informacyjnych [2513-s1ROM3L-JFNTI]
Semestr letni 2022/23
Laboratorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język francuski narzędzi i technologii informacyjnych [2513-s1ROM3L-JFNTI] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23L]
(zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 11 |
Limit miejsc: | 15 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Sylwia Mołoń, Łukasz Ściesiński |
Literatura: |
- L'Ordinateur pour les Nuls, Jean-Pierre Cano, Paris 2014 - Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie, Przemysław Gębal, Warszawa 2020 - Les TIC, des outils pour la classe, ISABELLE BARRIÈRE, HÉLÈNE EMILE, FRÉDÉRIQUE GELLA, Grenoble 2014. - Nowoczesne technologie w nauczaniu i uczeniu się języka obcego, Basińska Anna, ORE, Warszawa, 2017. - podręcznik: Le nouvel edito, Niveau B1, 2012 - podręcznik: Edito B2, 2022 - Repetytorium z j.francuskiego, Supryn-Klepcarz Magdalena, Warszawa 2017. - Repetytorium maturalne. Słownictwo krok po kroku, Kwapisz-Osadnik Katarzyna, Poznań 2014. |
Zakres tematów: |
- w prowadzenie do języka specjalistycznego w pracy z komputerem - wykorzystanie nowych technologii w nauczaniu i uczeniu się języków obcych - rozwijanie kompetencji mówienia, pisania, słuchanie i czytania ze zrozumieniem bazując na materiałach dot. nowych technologii - przykłady wykorzystywania nowych technologii w nauczaniu i uczeniu się języków obcych |
Metody dydaktyczne: |
- ćwiczeniowa - laboratoryjna - projektu - punktowana - metody ewaluacyjne - metody oparte na współpracy - metody służące prezentacji treści - metody wymiany i dyskusji |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenie podlegają następujące komponenty: 1. Aktywny udział w zajęciach potwierdzający przygotowanie do zajęć (ocena formująca). 2. Zadania przygotowywane w oparciu o omawiane narzędzia (ocena formująca i podsumowująca). 3. Prace kontrolne sprawdzające znajomość terminologii i weryfikujące nabywane umiejętności; zespołowy i/lub indywidualny projekt (ocena formująca i podsumowująca). Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny końcowej jest uzyskanie pozytywnych ocen za obecność i aktywny udział w zajęciach, zaliczenie wszystkich prac kontrolnych, pisemnych, zadań projektowych lub innych. Przewidziana dla każdej aktywności pula punktów (za obecność i aktywny udział w zajęciach, prace kontrolne, terminowe oddawanie zadań etc.) pozwala odpowiednio zweryfikować wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne oraz sprawiedliwie ocenić zaangażowanie i pracę własną studentów. Obowiązujące zasady punktacji wyjaśnia prowadzący na pierwszych zajęciach w cyklu. Dopuszcza się dwie nieobecności w cyklu zajęć. |
Uwagi: |
III rok, filologia romańska s1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.