Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Seminarium licencjackie [2517-s1LS3Z-SEM-H] Semestr zimowy 2022/23
Seminarium, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium licencjackie [2517-s1LS3Z-SEM-H]
Zajęcia: Semestr zimowy 2022/23 [2022/23Z] (w trakcie)
Seminarium [SEM], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 8:00 - 9:30
sala C 3.45
Collegium Humanisticum jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Data i miejsceProwadzący
2022-12-08 08:00 : 09:30 sala C 3.45
Collegium Humanisticum
2022-12-15 08:00 : 09:30 sala C 3.45
Collegium Humanisticum
2022-12-22 08:00 : 09:30 sala C 3.45
Collegium Humanisticum
2023-01-05 08:00 : 09:30 sala C 3.45
Collegium Humanisticum
2023-01-12 08:00 : 09:30 sala C 3.45
Collegium Humanisticum
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 6
Limit miejsc: 8
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Paula Reyes Alvarez Bernardez
Literatura:

American Psychological Association (2020). Manual de publicaciones de la American Psychological Association. APA.

Alonso Raya, Rosario; Castañeda Castro, Alejandro; Martínez Gila, Pablo; Miquel López, Lourdes; Ortega Olivares, Jenaro y Ruiz Campillo, José Plácido (2011). Gramática básica del estudiante de español. Barcelona. Difusión.

Badia, A. (2005). Internet y competencias básicas. Aprender a colaborar, a comunicarse, a participar, a aprender. Barcelona. Grao.

Monereo, C. (2002). Ser estratégico y autónomo aprendiendo. Barcelona. Graó.

Monereo, C. (2014). Enseñar a enseñar en la universidad. Madrid. Octaedro.

Zakres tematów:

- Metody nauczania języka hiszpańskiego

- Strategie nauczania i nauki

- Ewaluacja na zajęciach z języka hiszpańskiego

- Analiza przypadków krytycznych podczas nauczania

- Interpretacja i analiza tekstów hiszpańskojęzycznych

- Tematy związane ze zwyczajami i stereotypami kulturowymi

- Tematy związane z Lingwistyką Stosowaną

Metody dydaktyczne:

Wykład informacyjno-problemowy; analiza tekstów w grupie i samodzielnie; projekty pisemne; dyskusja.

Wykład seminaryjny i dyskusja odbędą się przy pomocy platformy online; student będzie przesyłał drogą mailową kolejne części pracy; odbędą się indywidualne konsultacje online w celu omówienia postępów w pisaniu pracy.

Metody i kryteria oceniania:

Zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zdalnym, wymagane jest systematyczne przesyłanie postępów dokonanych w pracy przez każdego studenta. W pracy muszą być spełnione normy przedstawione na zajęciach teoretycznych, a także muszą być wprowadzone cotygodniowe korekty naniesione indywidualnie do każdej pracy. Dotrzymywanie wyznaczonych terminów i systematyczne przesyłanie pracy jest podstawowym warunkiem zaliczenia kursu.

Uwagi:

P. R. Alvarez Bernardez - III rok, lingwistyka stosowana s1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.0.0-7 (2022-11-16)