Seminarium magisterskie [2401-AI-SM-11-s2]
Semestr zimowy 2023/24
Seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [2401-AI-SM-11-s2] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023/24Z]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Ewa Głowacka | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Szreder M., Metody i techniki sondażowych badań opinii, Warszawa 2010. 2. Sapa R., Metodologia badań obszaru pośredniczenia w komunikacji naukowej z perspektywy nauki o informacji, Kraków 2009. 3. Flick U., Projektowanie badania jakościowego, Warszawa 2011. 4. Krajewski M., Praca dyplomowa z elementami edytorstwa, Włocławek 1998. 5. Pułło A., Prace magisterskie i licencjackie: wskazówki dla studentów, Warszawa 2003. 6. Polszczyzna na co dzień, pod red. M. Bańko, Warszawa 2006. 7. Gierz W., Jak pisać pracę licencjacką?: poradnik metodyczny, Gdańsk 2006. 8. Gambarelli G., Praca dyplomowa: zdobycie promotora, pisanie na komputerze, opracowanie redakcyjne, prezentowanie, publikowanie, Kraków 2011. Literatura uzupełniająca: 1. Ratajewski J., Wprowadzenie do bibliotekoznawstwa, Warszawa 2002. 2. Nowak S., Metodologia badań społecznych, Warszawa 2011. 3. Metodologia: tradycje i perspektywy, pod red. M. Walczak, Lublin 2010. 4. Kwaśniewska K., Jak pisać prace dyplomowe: (wskazówki praktyczne), Bydgoszcz 2005. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Dostępność informacji dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym 2. Dostępność serwisów internetowych dla osób z niepełnosprawnością, seniorów i innych zagrożonych cyfrowym wykluczeniem - 3. Otwarte Zasoby Edukacyjne - idee i praktyka: inicjatywy, wykorzystanie, studia przypadku, badania porównawcze 4. Promocja instytucji kultury 5. Zrównoważony rozwój w organizacji instytucji kultury. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
1. Obecność i aktywność w zajęciach dydaktycznych (możliwe dwie nieobecności) – K1, K2, U2 2. Przygotowanie referatu związanego z tematyką i postępem studenta w realizowaniu pracy badawczej – W1, W2, W3, U1, U2, U3 3. Prezentacja referatu oraz odpowiedź z zakresu wykorzystanych w nim rozwiązań – U2, K1, K2 4. Napisanie pracy magisterskiej – W1, W2, W3, U1, U2, U3 Kryteria oceniania: Semestr zimowy 2020/2021: - obecność i aktywność na zajęciach (do 20% oceny) - przygotowanie konspektu pracy mgr (do 60% oceny) - prezentacja konspektu (do 20% oceny) Semestr letni 2020/2021: - obecność i aktywność na zajęciach (do 20% oceny) - przygotowanie jednego rozdziału pracy mgr (do 60% oceny) - prezentacja rozdziału (do 20% oceny) Semestr zimowy – 2021/2022 - obecność i aktywność na zajęciach (do 20% oceny) - przygotowanie dwóch rozdziałów pracy (do 60% oceny) - prezentacja referatu (do 20% oceny) Semestr letni 2021/2022: - jedyna składowa oceny oparta jest o napisaną pracę mgr (100%) Ostateczna ocena z zajęć: bdb – 92%-100% db plus+ – 83% do 91% db– 76% do 82% dst plus – 68% do 75% dst – 52% do 67% ndst– 51% i poniżej W semestrze zimowym 2020/2021, z powodu pandemii COVID-19 zajęcia odbywają się wyłącznie zdalnie synchornicznie (MS Tems)i asynchronicznie (Moodle). |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
AI- I rok s2 -prof dr hab. Ewa Głowacka |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.