Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Analityka internetowa [2401-AI-ANI-1MW-s2] Semestr zimowy 2023/24
Laboratorium, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Analityka internetowa [2401-AI-ANI-1MW-s2]
Zajęcia: Semestr zimowy 2023/24 [2023/24Z] (jeszcze nie rozpoczęty)
Laboratorium [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 16:45 - 18:15
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Data i miejsceProwadzący
2023-10-04 16:45 : 18:15 sala
2023-10-11 16:45 : 18:15 sala
2023-10-18 16:45 : 18:15 sala
2023-10-25 16:45 : 18:15 sala
2023-11-08 16:45 : 18:15 sala
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 0
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Małgorzata Kowalska-Chrzanowska
Literatura:

Literatura podstawowa:

1. Chłodnicki M., Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów, Warszawa 2018.

2. Jackson S., Cult of Analytics: Driving Online Marketing Strategies Using Web Analytics, London 2012.

3. Kaushik A., Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych, Gliwice 2010.

4. Kaushik A., Web Analytics: An Hour A Day, Hoboken 2009.

5. Krug S., Nie każ mi myśleć!, Gliwice 2014.

6. Levy J., Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku, Gliwice 2017.

7. Pieńkowski G., Analityka internetowa w zadaniach, 2017 [e-book].

8. Stopka T., Content Marketing, Warszawa 2017.

9. Weinschenk S. N., Kliknij tu!: wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW : siła skutecznego kliknięcia, Gliwice 2011.

10. Werla M., Analityka webowa repozytoriów i systemów informacji naukowej, [w:] Nauka w o informacji w okresie zmian: innowacyjne usługi informacyjne, praca zbiorowa pod red. P. Tafiłowskiego i B. Sosińskiej-Kalaty, Warszawa 2018, s. 89–102.

11. Zastrożna M., Google Analytics dla marketingowców, Gliwice 2015.

Literatura uzupełniająca:

1. Biblia e-biznesu 2. Nowy testament, oprac. zbiorowe, Gliwice 2016.

2. Cialdini R., Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego, Gdańsk 2016.

3. Kalabach J., Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów, Gliwice 2017.

Zakres tematów:

1. Istota, metodologia i znaczenie analityki internetowej

2. Metody badań serwisów WWW

3. Narzędzia wykorzystywane do badań social mediów

4. Badania aplikacji mobilnych

5. Altmetria

6. Narzędzia do budowania ankiet

Metody dydaktyczne:

prezentacja treści i realizacja zadań online w trybie asynchronicznym na platformie Moodle:

https://moodle.umk.pl/WFINS/course/view.php?id=128

prezentacja wybranych treści dydaktycznych i konsultacje online w trybie synchronicznym na platformie Microsoft Teams:

https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a2c407d9f988e4d58b410acc7bb047250%40thread.tacv2/conversations?groupId=23cf7ef0-d325-44e3-a32a-a802cb0a4c93&tenantId=e80a627f-ef94-4aa9-82d6-c7ec9cfca324

Metody i kryteria oceniania:

Ocenie podlegają pojedyncze, indywidualnie wykonywane zadania do każdego tematu. Na ocenę końcową z przedmiotu składa się średnia ocen ze wszystkich wykonanych zadań.

Ostateczna ocena z zajęć:

ocena bdb. – 90% i więcej

ocena db.+ – 80% do 89%

ocena db. – 70% do 79%

ocena dst.+ – 60% do 69%

ocena dst. – 50% do 59%

ocena ndst. – 49% i poniżej

Uwagi:

Architektura informacji I rok s2

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-1 (2023-09-06)