Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Seminarium magisterskie [2401-D-S2-1-SML] Semestr letni 2023/24
Seminarium, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie [2401-D-S2-1-SML]
Zajęcia: Semestr letni 2023/24 [2023/24L] (w trakcie)
Seminarium [SEM], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy piątek, 15:00 - 16:30
sala 115
Wydział Filozofii i Nauk Społecznych (Collegium Minus) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Data i miejsceProwadzący
2024-06-14 15:00 : 16:30 sala 115
Wydział Filozofii i Nauk Społecznych (Collegium Minus)
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Iwona Massaka
Literatura:

Angrosino M. (2010). Badania etnograficzne i obserwacyjne. Warszawa

Babbie E. (2013). Podstawy badań społecznych. Warszawa

Bäcker R. et.al. (2016). Metodologia badań politologicznych. Warszawa.

Banks M. (2009). Materiały wizualne w badaniach jakościowych. Warszawa

Creswell J.W. (2013). Projektowanie badań naukowych. Metody, jakościowe, ilościowe, mieszane. Kraków

Flick U. (2011). Jakość w badaniach jakościowych. Warszawa

Kłoskowska A. (2007). Socjologia kultury. Warszawa

Kozinets R.V. (2012). Netnografia. Badania etnograficzne online. Warszawa

Kvale S. (2010). Prowadzenie wywiadów. Warszawa:

Lisowska-Magdziarz M. (2006). Analiza tekstu w dyskursie medialnym. Kraków

Rose G. (2010). Interpretacja materiałów wizualnych. Warszawa

Silverman D. (2007). Interpretacja danych jakościowych. Warszawa

Storey J. (2003). Studia kulturowe i badania kultury popularnej. Kraków

Taylor L., Wilis A. (2006). Medioznawstwo. Kraków

Wimmer R.D., Dominick J. R.. (2006). Mass media. Metody badań. Kraków

Wodak R., Krzyżanowski M. (red.). (2011). Jakościowa analiza dyskursu w naukach społecznych. Warszawa.

Zakres tematów:

- teorie mediów

- media masowe w Polsce i za granicą (publiczne i prywatne)

- nielinearne formy przekazu (np. VOD, tv hybrydowa, IP TV)

- społeczeństwo informacyjne (np. sieci wirtualne, AI)

- polskie instytucje medialne (np. nadawcy i wydawcy, KRRiT)

- zjawiska i procesy charakterystyczne dla przekazów komercyjnych (np. lokowanie produktu, reklama, sponsorowanie)

- mediatyzacja życia społecznego

- koncentracja kapitału

- komunikowanie firm i instytucji (w tym kwestie wizerunku i tożsamości)

- komunikowanie perswazyjne

Metody dydaktyczne:

seminaryjna

opis

opowiadanie

studium przypadku

metoda obserwacji

Metody i kryteria oceniania:

- napisanie 3 recenzji

- zrobienie konspektu pracy dyplomowej

- napisanie po kolei rozdziałów pracy magisterskiej (części teoretycznej, metodologicznej, empirycznej)

Uwagi:

DiKS I rok s2- seminarium- prof. I.Massaka

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-2 (2024-05-20)