Seminarium magisterskie [1100-12-Z21-0-SemMgr]
Semestr letni 2023/24
Seminarium,
grupa nr 24
Przejdź do planu
zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [1100-12-Z21-0-SemMgr] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2023/24 [2023/24L]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 24 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każda środa, 8:00 - 9:30
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Paweł Brzustewicz | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Rozwój zrównoważony i jego wdrażanie w organizacjach 2. Marketing zrównoważony i jego uwarunkowania 3. Procesy rozwoju nowych produktów, w tym produktów zrównoważonych 4. Konsumpcja zrównoważona 5. Nowoczesne koncepcje marketingowe (np. marketing społecznie odpowiedzialny, marketing społecznie zaangażowany, marketing społeczny, , zielony marketing, marketing interesariuszy, marketing wartości, marketing relacji, marketing 3.0, marketing 4.0) 6. Zielone zachowania klientów 7. Relacje międzyorganizacyjne (B2B, B2NGO, B2PS) 8. Zielone zachowania pracowników 9. Wolontariat pracowniczy 10. Zarządzanie międzykulturowe |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa - dr P. Brzustewicz |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.