Seminarium magisterskie [1100-12-Z21-0-SemMgr]
Semestr letni 2023/24
Seminarium,
grupa nr 3
Przejdź do planu
zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [1100-12-Z21-0-SemMgr] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2023/24 [2023/24L]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każda środa, 8:00 - 9:30
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Przykładowy zakres tematów: 1. Budowanie relacji z klientem 2. Zachowania nabywców 3. Otwarte innowacje w przedsiębiorstwach 4. Strategie produktowe, strategie marki 5. Komunikacja w zarządzaniu 6. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem 7. Zrównoważony rozwój, zazielenienie przedsiębiorstw 8. Pomiar satysfakcji i lojalności klientów w przedsiębiorstwie 9. Media społecznościowe w działaniach marketingowych 10. Zarządzanie przedsiębiorstwem w wymiarze międzynarodowym Inne… Zapraszam serdecznie |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa - dr K. Liczmańska-Kopcewicz |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.