Seminarium magisterskie [1100-12-Z22-0-SemMgr]
Rok akademicki 2023/24
Seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [1100-12-Z22-0-SemMgr] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Rok akademicki 2023/24 [2023/24]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
każda środa, 9:40 - 11:10
(sala nieznana)
każda środa, 11:20 - 12:50
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Waldemar Glabiszewski | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
• Konkurencyjność przedsiębiorstwa • Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa • Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa • Przewagi konkurencyjne przedsiębiorstwa • Instrumenty konkurowania • Analiza strategiczna przedsiębiorstwa • Strategie konkurowania przedsiębiorstwa • Strategie rozwoju przedsiębiorstwa • Zarządzanie działalnością operacyjną (produkcją) • Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie • Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie • Zarządzanie przedsiębiorstwem usługowym • Zarządzanie w administracji publicznej • Komunikacja i negocjacje w zarządzaniu • Umiejętności komunikacyjne menedżerów • Public relations jako koncepcja zarządzania • Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa • Motywowanie pracowników • Zarządzanie kadrami • Problematyka ubezpieczeń gospodarczych • Przedsiębiorczość • Kreowanie innowacyjnych start-upów • Logistyka • inne propozycje |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa - prof. W. Glabiszewski |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.