Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Seminarium magisterskie [1100-12-Z22-0-SemMgr] Rok akademicki 2023/24
Seminarium, grupa nr 14

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie [1100-12-Z22-0-SemMgr]
Zajęcia: Rok akademicki 2023/24 [2023/24] (w trakcie)
Seminarium [SEM], grupa nr 14 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 9:40 - 11:10
(sala nieznana)
każda środa, 11:20 - 12:50
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Data i miejsceProwadzący
2024-04-17 09:40 : 11:10 sala
2024-04-17 11:20 : 12:50 sala
2024-04-24 09:40 : 11:10 sala
2024-04-24 11:20 : 12:50 sala
2024-05-08 09:40 : 11:10 sala
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 7
Limit miejsc: 7
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Iwona Escher
Literatura:

Wszystkie pozycje literatury adekwatne do wybranego tematu pracy

Zakres tematów:

Zapraszam osoby interesujące się marketingiem oraz społeczną odpowiedzialnością firm i konsumentów, a jednocześnie akceptujące proponowany styl pracy na seminarium, zakładający:

- obowiązkowe uczestnictwo w cotygodniowych spotkaniach,

- przygotowanie zgodnie z ustalonym harmonogramem kolejnych rozdziałów pracy, uwzględniających uwagi i wskazówki promotora (w tym także części empirycznych),

- terminowe złożenie kompletnej pracy, uwzględniającej ustalenia czynione podczas całego cyklu spotkań seminaryjnych.

Proponowane obszary tematyczne :

- działania promocyjne realizowane w przedsiębiorstwie X / w instytucji X (np. reklama, promocja sprzedaży, public relations, sponsoring, promocja osobista…) ,

- kształtowanie nowego produktu, wprowadzenie nowego produktu na rynek,

- product placement w produkcjach filmowych, telewizyjnych, radiowych, muzycznych,

- wykorzystanie Internetu / nowoczesnych mediów / mediów społecznościowych w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa X / instytucji X,

- employer branding – kształtowanie marki pracodawcy,

- budowanie marki osobistej,

- budowanie relacji z klientami,

- lojalność klienta, programy lojalnościowe,

- budowanie wizerunku firmy,

- zarządzanie kryzysem wizerunkowym organizacji,

- całościowa identyfikacja przedsiębiorstwa X / instytucji X,

- merchandising w sieci handlowej X / sklepie detalicznym X,

- działalność marketingowa organizacji niedochodowych (np. publicznych instytucji kultury, bibliotek, fundacji, stowarzyszeń),

- działalność przedsiębiorstw na rzecz zrównoważonego rozwoju (kampanie społeczne, działalność charytatywna, wolontariat pracowniczy, zrównoważone produkty, ekologiczne opakowania, żywność ekologiczna itp.),

- zielone zachowania nabywców, zrównoważona konsumpcja,

- gospodarka współdzielenia w zachowaniach konsumenckich (np. carpooling, food sharing, time sharing….),

- rolnictwo wspierane społecznie (RWS) - idea, rozwój, zaangażowanie konsumentów,

- edukacja ekologiczna konsumentów,

- zrównoważona moda, zrównoważony sport, zrównoważona turystyka, zrównoważone miasta, zrównoważone budownictwo, zrównoważone rozwiązania w transporcie publicznym, koncepcja 15-minute city,

- zero waste movement, the ugly produce movement, 3R (reduce, reuse, recycle), 5R (refuse, reduce, reuse, repurpose, and recycle) w działalności firm i/lub zachowaniach konsumentów,

- cyfrowe wykluczenie seniorów,

- reakcje firm i/lub konsumentów na szczególne wydarzenia o znaczeniu globalnym (np. pandemia COVID-19 w latach 2020-2022, inwazja Rosji na Ukrainę w 2022 r.)

lub inne tematy, zaproponowane przez studentów, mieszczące się w obszarze marketingu oraz/lub koncepcji zrównoważonego rozwoju.

Metody dydaktyczne:

Dyskusje grupowe, burza mózgów, konsultacje indywidualne, referaty, prezentacje multimedialne.

Metody i kryteria oceniania:

- terminowe przygotowanie kompletnego konspektu pracy magisterskiej (zgodnie ze schematem przekazanym na seminarium,

- przygotowanie zgodnie z ustalonym harmonogramem kolejnych rozdziałów pracy, uwzględniających uwagi i wskazówki promotora (w tym także części empirycznych) [W1+++U1+++U2+++ U3+++K1+++]

- terminowe złożenie kompletnej pracy, uwzględniającej ustalenia czynione pomiędzy studentem a promotorem podczas całego cyklu spotkań seminaryjnych [W1+++U1+++ U2+++ U3+++K1+++]

Uwagi:

grupa - dr I. Escher

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)