Seminarium magisterskie [1100-12-Z22-0-SemMgr]
Rok akademicki 2023/24
Seminarium,
grupa nr 14
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [1100-12-Z22-0-SemMgr] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Rok akademicki 2023/24 [2023/24]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 14 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
każda środa, 9:40 - 11:10
(sala nieznana)
każda środa, 11:20 - 12:50
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Iwona Escher | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Wszystkie pozycje literatury adekwatne do wybranego tematu pracy |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zapraszam osoby interesujące się marketingiem oraz społeczną odpowiedzialnością firm i konsumentów, a jednocześnie akceptujące proponowany styl pracy na seminarium, zakładający: - obowiązkowe uczestnictwo w cotygodniowych spotkaniach, - przygotowanie zgodnie z ustalonym harmonogramem kolejnych rozdziałów pracy, uwzględniających uwagi i wskazówki promotora (w tym także części empirycznych), - terminowe złożenie kompletnej pracy, uwzględniającej ustalenia czynione podczas całego cyklu spotkań seminaryjnych. Proponowane obszary tematyczne : - działania promocyjne realizowane w przedsiębiorstwie X / w instytucji X (np. reklama, promocja sprzedaży, public relations, sponsoring, promocja osobista…) , - kształtowanie nowego produktu, wprowadzenie nowego produktu na rynek, - product placement w produkcjach filmowych, telewizyjnych, radiowych, muzycznych, - wykorzystanie Internetu / nowoczesnych mediów / mediów społecznościowych w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa X / instytucji X, - employer branding – kształtowanie marki pracodawcy, - budowanie marki osobistej, - budowanie relacji z klientami, - lojalność klienta, programy lojalnościowe, - budowanie wizerunku firmy, - zarządzanie kryzysem wizerunkowym organizacji, - całościowa identyfikacja przedsiębiorstwa X / instytucji X, - merchandising w sieci handlowej X / sklepie detalicznym X, - działalność marketingowa organizacji niedochodowych (np. publicznych instytucji kultury, bibliotek, fundacji, stowarzyszeń), - działalność przedsiębiorstw na rzecz zrównoważonego rozwoju (kampanie społeczne, działalność charytatywna, wolontariat pracowniczy, zrównoważone produkty, ekologiczne opakowania, żywność ekologiczna itp.), - zielone zachowania nabywców, zrównoważona konsumpcja, - gospodarka współdzielenia w zachowaniach konsumenckich (np. carpooling, food sharing, time sharing….), - rolnictwo wspierane społecznie (RWS) - idea, rozwój, zaangażowanie konsumentów, - edukacja ekologiczna konsumentów, - zrównoważona moda, zrównoważony sport, zrównoważona turystyka, zrównoważone miasta, zrównoważone budownictwo, zrównoważone rozwiązania w transporcie publicznym, koncepcja 15-minute city, - zero waste movement, the ugly produce movement, 3R (reduce, reuse, recycle), 5R (refuse, reduce, reuse, repurpose, and recycle) w działalności firm i/lub zachowaniach konsumentów, - cyfrowe wykluczenie seniorów, - reakcje firm i/lub konsumentów na szczególne wydarzenia o znaczeniu globalnym (np. pandemia COVID-19 w latach 2020-2022, inwazja Rosji na Ukrainę w 2022 r.) lub inne tematy, zaproponowane przez studentów, mieszczące się w obszarze marketingu oraz/lub koncepcji zrównoważonego rozwoju. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Dyskusje grupowe, burza mózgów, konsultacje indywidualne, referaty, prezentacje multimedialne. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
- terminowe przygotowanie kompletnego konspektu pracy magisterskiej (zgodnie ze schematem przekazanym na seminarium, - przygotowanie zgodnie z ustalonym harmonogramem kolejnych rozdziałów pracy, uwzględniających uwagi i wskazówki promotora (w tym także części empirycznych) [W1+++U1+++U2+++ U3+++K1+++] - terminowe złożenie kompletnej pracy, uwzględniającej ustalenia czynione pomiędzy studentem a promotorem podczas całego cyklu spotkań seminaryjnych [W1+++U1+++ U2+++ U3+++K1+++] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa - dr I. Escher |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.