Dydaktyka języka francuskiego [2513-s2ROM2Z-DJF]
Semestr zimowy 2023/24
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Dydaktyka języka francuskiego [2513-s2ROM2Z-DJF] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023/24Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Łukasz Ściesiński | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Podręczniki bazowe: Komorowska H., Sprawdzanie umiejętności w nauce języka obcego, Warszawa 2009 Tagliante Ch., L’évaluation et le Cadre européen commun, CLE International Inne: Courtillon J., Elaborer un cours de FLE, Paris 2003 1. Komorowska H., Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2003 2.Komorowska H.(red.), Nauka języka obcego w perspektywie ucznia, Warszawa 2011 Gębal E.P., Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie.Warszawa, PWN, 2019.orowska H.(red.), Ewaluacja w nauce języka obcego, Białystok 2002 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Rodzaje testów i sprawdzianów K_U01, K_U07, K_K01 K_K02 K_K05 2. Przygotowanie poprawnego testu/ sprawdzianu. K_U01 , K_U07, K_K01 K_K02 K_K05 3. Sprawdzanie wymowy K_U01, K_U07, K_K01 K_K02 K_K05 4. Sprawdzanie leksyki K_U01, K_U07 K_K01 K_K02 K_K05 5. Sprawdzanie gramatyki K_U01, K_U07 K_K01 K_K02 K_K05 6. Sprawdzanie rozumienia ze słuchu K_U01, K_U07 K_K01 K_K02 K_K05 7. Sprawdzanie rozumienia tekstu czytanego K_U01, K_U07 K_K01 K_K02 K_K05 8. Sprawdzanie sprawności pisania K_U01, K_U07 K_K01 K_K02 K_K05 9. Ocena globalna K_U01, K_U07 K_K01 K_K02 K_K05 10. Ocenianie bez użycia testów K_U01, K_U07 K_K01 K_K02 K_K05 11. Egzamin po szkole podstawowej/Kuratoryjny konkurs przedmiotowy/ matura/ olimpiada/ DELF/DALF K_U01 K_K01 K_K02 K_K05 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
- pokaz - opis - symulacyjna - pogadanka - wykład informacyjny - biograficzna - wykład konwersatoryjny - ćwiczeniowa - laboratoryjna - tekst programowany - giełda pomysłów - panelowa - klasyczna metoda problemowa - projektu - punktowana - referatu - studium przypadku - sytuacyjna) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
- Obecność na zajęciach K_U01, - Aktywność na zajęciach K_U01, K_U07 K_K01 - Wykonanie zadań domowych/prac pisemnych K_U01. K_U07, K_U12 K_K01 - Przygotowanie do zajęć K_U01, K_U07, K_U12 K_K01 - Przygotowanie prezentacji K_U01, K_U07, K_U12 K_K01 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
II rok, filologia romańska s2, spec. nauczycielska |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.