Seminarium dyplomowe [2403-PE-320-Z-s1]
Semestr zimowy 2024/25
Seminarium,
grupa nr 5
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe [2403-PE-320-Z-s1] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/25 [2024/25Z]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 9:45 - 11:15
sala A V Wydział Filozofii i Nauk Społecznych - Instytut Nauk Pedagogicznych (Lwowska 1) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 6 |
Limit miejsc: | 8 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Emilia Aksamit |
Literatura: |
Aksamit E., Trafna-Jurkiewicz S. (2022). Obszary nieprzystosowania społecznego na przykładzie dziecka z zaburzeniami zachowania : studium przypadku, w: Szkoła specjalna, vol. 83, nr 4, s. 291-302. Aksamit E., Giziewska M. (2021). Konteksty kształcenia na odległość w doświadczeniach nauczycieli szkoły podstawowe, w: Konteksty Pedagogiczne., 2021, nr 2 (17), s. 111-129. Aksamit E., Giziewska M.(2023). Masz tę MOC! Małymi krokami do celu : innowacja pedagogiczna na miarę XXI wieku! w: Ogrody Nauk i Sztuk, 2023, vol. 13, nr 13, s.101-115. DOI:10.15503/onis2023.101.115 Aksamit E. (2016). Sprawczość i wspólnotowość a stereotypy płci, W: Przegląd Badań Edukacyjnych, nr 22, s.59-81. DOI:10.12775/PBE.2015.061 Babbie E. (2004). Badania społeczne w praktyce. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Konarzewski K. (2001). Jak uprawiać badania oświatowe. Warszawa WSiP. Rubacha K. (2012). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa. Sławecki B. (2012). Znaczenie paradygmatów w badaniach jakościowych, w: D. Jemielniak (red.). Badania jakościowe. Podejścia i teorie (57-87). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Aranowska E. (2005). Pomiar ilościowy w psychologii. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR. Flick U. (2012). Projektowanie badania jakościowego. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Jemielniak D. (2012). Badania jakościowe. Metody i narzędzia. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Nachmias C. F., Nachmias D. (2001). Metody badawcze w naukach społecznych. Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka. Palka S. (2010). Podstawy metodologii badań w pedagogice. Gdańsk: GWP. Silverman D. (2007). Prowadzenie badań jakościowych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN |
Zakres tematów: |
Utrwalenie wiedzy z obszaru badań społecznych. Doskonalenie umiejętności przygotowywania i redagowania prac naukowych. Doskonalenie umiejętności efektywnego wyszukiwania informacji. Realizacja zadań związanych z indywidualnie wybranymi tematami. |
Metody dydaktyczne: |
metoda projektu - praca nad pracą licencjacką |
Uwagi: |
III rok pedagogika, st. stacj. I stopnia - dr Emilia Aksamit |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.