Analiza danych-przedmiot do wyboru (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Matematyki i Informatyki)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22L - Semestr letni 2021/22 2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24L - Semestr letni 2023/24 2024/25L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22L | 2022/23L | 2023/24L | 2024/25L | |||||
1000-AD-StudPrzyp | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma rys praktyczny. Polega na analizie przypadków proponowanych przez ekspertów zewnętrznych – osób pracujących na co dzień z danymi. |
|
|||||
1000-Rozwoj-Startupu | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot "Rozwój Startupu" pozwoli na zdobycie niezbędnej wiedzy i umiejętności potrzebnych do zakładania, rozwijania i skutecznego zarządzania startupem. Studenci będą uczestniczyć w wykładach i laboratoriach, gdzie omówione zostaną kluczowe aspekty tworzenia startupu, analizy rynku, finansowania oraz zarządzania zespołem. To doskonała okazja, by przekształcić pomysł w innowacyjny biznes. |
|
|||
1000-AD-PoMarInt |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Na marketing internetowy składają się działania kreujące dobry wizerunek firmy w Internecie i jednocześnie strategie mające na celu maksymalizację zysku poprzez odpowiednie dostosowanie witryny internetowej. Celem zajęć jest zapoznanie słuchaczy z podstawami marketingu internetowego (SEM), w tym z podstawami optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (SEO). Słuchacze zapoznają się z podstawowymi narzędziami i wybranymi parametrami opisującymi ruch na stronie internetowej, a następnie dokonają analizy pozyskanych informacji. |
|
||||||