Analiza danych-przedmiot do wyboru (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Matematyki i Informatyki)
Grupa przedmiotów: Analiza danych-przedmiot do wyboru
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22L - Semestr letni 2021/22 2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22L | 2022/23L | 2023/24L | |||||
1000-AD-PoMarInt |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Na marketing internetowy składają się działania kreujące dobry wizerunek firmy w Internecie i jednocześnie strategie mające na celu maksymalizację zysku poprzez odpowiednie dostosowanie witryny internetowej. Celem zajęć jest zapoznanie słuchaczy z podstawami marketingu internetowego (SEM), w tym z podstawami optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (SEO). Słuchacze zapoznają się z podstawowymi narzędziami i wybranymi parametrami opisującymi ruch na stronie internetowej, a następnie dokonają analizy pozyskanych informacji. |
|
||
1000-AD-StudPrzyp | brak |
![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||