Ekonomia, 2 rok I stopnia, PRK, moduł czwarty (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22L - Semestr letni 2021/22 2022/23L - Semestr letni 2022/23 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2021/22L | 2022/23L | |||||
1100-12-E12-4-EkMiR |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem wykładu jest zapoznanie studentów z czynnikami, barierami, uwarunkowaniami i współczesnymi tendencjami dotyczącymi rozwoju miast i regionów. |
|
||||
1100-12-E12-4-FuUE |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z pozyskiwaniem i wykorzystaniem środków finansowych z funduszy UE przeznaczonych na rozwój miast i regionów, a także kompetencji w zakresie przygotowania dokumentacji aplikacyjnej wymaganej przy ubieganiu się o dofinansowanie unijne. |
|
||||
1100-12-E12-4-IntMia |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
1100-12-E12-4-OSJP |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wzrastająca świadomość wpływu człowieka na otaczające go środowisko naturalne, a przede wszystkim związana z nią idea zrównoważonego rozwoju w coraz większym stopniu przekłada się na funkcjonowanie wszystkich organizacji i instytucji. Warunkiem sprawnego funkcjonowania zarówno przedsiębiorstw jak i struktur niebiznesowych jest dostrzeżenie i uwzględnienie w strategii działań oczekiwań poszczególnych grup interesariuszy. Celem podstawowym realizacji przedmiotu jest zaprezentowanie roli instytucji publicznych w zwiększaniu świadomości oraz wyzwolenia przekonania we wszystkich grupach społecznych do idei CSR jako koncepcji promującej etyczne postępowanie, poszanowanie środowiska naturalnego oraz praw człowieka. |
|
||||