Przedmioty fakultatywne - 2 rok, sem. zimowy-ODK zabytkoznawstwo i muzealnictwo (s2) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Zabytkoznawstwa i Konserwatorstwa)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22Z - Semestr zimowy 2021/22 2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23 2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22Z | 2022/23Z | 2023/24Z | |||||
1402-ZZDzK-2Z-S2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot realizowany wg metodyki "zorientowania na rzeczywisty projekt", tj. student przygotowuje koncepcję planu zarządzania przedsięwzięciem rewitalizacyjnym obiektu zabytkowego, którym zajmował się w ramach przedmiotu "Adaptacja obiektów zabytkowych". |
|
|||||
1402-ZPK-2Z-S2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student po ukończeniu kursu powinien znać podstawowe materiały budowlane, przyczyny i mechanizmy zniszczeń zabytków na architektonicznych, umieć rozpoznawać objawy i formy zniszczeń, a także sposób badania i zabezpieczania profilaktycznego różnych elementów zabytkowej architektury. |
|
|||||
1402-ZO-2Z-S2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot zapoznaje studentów z techniką, historią i typologią wyrobów rzemiosła artystycznego i sztuki rzeźbiarskiej, wykonanych ze stopów miedzi (marginalnie także stopów innych metali nieszlachetnych), w układzie chronologiczno-typologicznym, od prehistorii do pocz. ery nowożytnej. Ma na celu wypracowanie u słuchaczy warsztatu znawczego (terminologia, umiejętności analityczne) oraz wyczulenie na problemy wartościowania obiektów i rynku sztuki. |
|
|||||