Przedmioty do wyboru dla 2 semestru 1 roku S2 kierunku biotechnologia medyczna (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Lekarski)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22L - Semestr letni 2021/22 2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22L | 2022/23L | 2023/24L | |||||
1600-BM12ZINT-2 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu Jak interpretować wyniki badań laboratoryjnych jest przegląd badań diagnostycznych stosowanych rutynowo w praktyce klinicznej, w tym omówienie podstawowych parametrów używanych w badaniu morfologicznym, parametrów badań biochemicznych oraz parametry w badaniu moczu. |
|
||||
1600-BM12WKLI-2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
1600-BM12KCHC-2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kształcenia w ramach przedmiotu jest zapoznanie studentów z szerokim wachlarzem metod kolumnowej chromatografii cieczowej i ich zastosowaniem w preparatyce, analizie jakościowej i ilościowej. Szczególny nacisk położony jest na techniczne aspekty zastosowań chromatografii cieczowej oraz ich użyteczność w prowadzeniu badań biomedycznych. |
|
|||
1600-BM12ESPS-2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem seminarium jest konfrontacja studenta z procesami społecznymi oraz psychospołecznymi problemami, jakie towarzyszą pacjentowi umierającemu i jego rodzinie. Założeniem zajęć jest przygotowanie studenta do realizacji humanistycznej idei śmierci i umierania. |
|
|||||