Architektura informacji I rok s2 - sem. letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Badań Informacji i Komunikacji)
Grupa przedmiotów: Architektura informacji I rok s2 - sem. letni
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22L - Semestr letni 2021/22 2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22L | 2022/23L | 2023/24L | |||||
2401-AI-DAM-12-s2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2401-AI-PSYCH-12-s2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest ukazanie istotnej roli psychologii w procesach gospodarczych, przede wszystkim w zarządzaniu. |
|
|||||
2401-AI-SM-12-s2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
2401-AI-WI-12-s2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W trakcie kursu są omawiane sposoby wizualizacji wiedzy w przeszłości i teraźniejszości oraz przezentowane narzędzia do wieloperspektywicznych analiz aktywności wybranych grup użytkowników sieci. Celem jest przekazanie praktycznej wiedzy, jak przygotować dane dużego woluminu i jak w sposób efektywny dokonać prezentacji grafowej i następnie analizy kontekstowej. |
|
|||||