Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna III rok s1- specjalności (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Badań Informacji i Komunikacji)

Jednostka: Instytut Badań Informacji i Komunikacji Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna III rok s1- specjalności
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2021/22Z - Semestr zimowy 2021/22
2021/22L - Semestr letni 2021/22
2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23
2022/23L - Semestr letni 2022/23
2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24
2023/24L - Semestr letni 2023/24
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2021/22Z 2021/22L 2022/23Z 2022/23L 2023/24Z 2023/24L
2401-D-S1-3-DNM-DM brak brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem konwersatorium jest zwrócenie uwagi na te aspekty dziennikarstwa, które wiążą się z kategoriami muzyki, słuchania oraz rozmawiania, wypowiadania się i pisania o muzyce. Traktujemy muzykę jako ważny element komunikacji na poziomie interpersonalnym (międzyludzkim) a przede wszystkim masowym, poprzez jej ciągłą obecność w mediach. Zajęcia są próbą uchwycenia różnorodnych aspektów pisania o muzyce, a więc dziennikarstwa muzycznego. Spróbujemy poznać (a może i zrozumieć) to zjawisko, rozmawiając o dźwiękach, artystach, ich dokonaniach i umiejscawiać treści z nią związane w kontekstach pisania o muzyce i sprawach z nią związanych. Główne dziennikarskie formy gatunkowe, do których sięgniemy na zajęciach to: recenzja, komentarz/dyskusja grupowa, reportaż, artykuł/feature, wywiad, sylwetka/portret, sprawozdanie, felieton.

Strona przedmiotu
2401-D-S1-3-BPR-FR brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Pracownia - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Pracownia - 30 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Pracownia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia mają na celu pogłębienie zdobytej podstawowej wiedzy z zakresu fotografii. Celem warsztatów jest przekazanie studentom umiejętności z zakresu fotografii studyjnej oraz zaawansowanego retuszu.

Strona przedmiotu
2401-D-S1-3-BPR-MT brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Tematyczne ujęcie treści:

1. Wprowadzenie

2. Prawne i teoretyczne uwarunkowania marketingu terytorialnego

3. Strategia promocji miasta lub regionu (zasady projektowania)

4. Analiza sytuacji wyjściowej

5. Cele (kierunki) i grupy docelowe strategii promocji

6. Pozycjonowanie strategii marketingowej

7. Budżet w marketingu terytorialnym

8. Reklama w MT

9. Event marketing

10. Social media w promocji miejsca

11. City placement

12. Sport jako narzędzie promocji miejsca

13. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju regionów

Strona przedmiotu
2401-D-S1-3-BPR-PA brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcie te umożliwią rozpoznanie roli profesjonalnego Public Affairs oraz lobbingu na poszczególnych stopniach decyzyjnych - lokalnym, regionalnym, krajowym i ponadnarodowym. Wskazane zostaną formy Public Affairs, metody oraz pozytywne i negatywne przykłady. Wskazane zostaną kluczowe ustawy i akty prawne regulujące omawiane kwestie

Strona przedmiotu
2401-D-S1-3-DNM-PP brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia zostaną poświęcone różnym formom publicystyki dotyczącej polityki w kraju i za granicą. Celem zajęć jest praktyczna nauka pisania tekstów publicystycznych.

Strona przedmiotu
2401-D-S1-3-BPR-SK brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Laboratorium - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Laboratorium - 30 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Laboratorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia za zadanie przybliżyć studentom proces tworzenia, zarządzania i komunikowania startupów. Na kolejnych spotkaniach będą poruszane zagadnienia kluczowe dla zrozumienia procesów projektowania produktów/usług, analizy otoczenia biznesowego, tworzenia strategii rynkowych, przygotowania pitch decku.

Strona przedmiotu
2401-D-S1-3-DNM-SM brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Laboratorium - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Laboratorium - 30 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Laboratorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia za zadanie przybliżyć studentom proces tworzenia, zarządzania i komunikowania startupów. Na kolejnych spotkaniach będą poruszane zagadnienia kluczowe dla zrozumienia procesów projektowania produktów/usług, analizy otoczenia biznesowego, tworzenia strategii rynkowych, przygotowania pitch decku.

Strona przedmiotu
2401-D-S1-3-DNM-WDIV brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Laboratorium - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Laboratorium - 30 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Laboratorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)