Moduły do wyboru - III rok, lingwistyka praktyczna i copywriting, semestr zimowy (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Humanistyczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23 2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24 2024/25Z - Semestr zimowy 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2022/23Z | 2023/24Z | 2024/25Z | |||||
2502-s1LPC3Z-RC-DAR |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2502-s1LPC3Z-KM-GSZP | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia odnoszą się zarówno do geograficznego, jak i środowiskowego zróżnicowania polszczyzny. Głównymi obszarami zainteresowań tych zajęć są zatem: główne dialekty języka polskiego (wielkopolski, małopolski, mazowiecki i śląski), języki regionalne (szczególnie odmiany krakowska i poznańska języka standardowego) oraz socjolekty (m.in. socjolekty slangowe, żargonowe i wybrane socjolekty profesjonalne). |
|
||
2502-s1LPC3Z-KP-JIPS |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Proponowane zajęcia dążą do przekazania wiedzy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM) ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki tekstów, których celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej w Sieci. |
|
||
2502-s1LPC3Z-KP-JKMM |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z zagadnieniem wykorzystania języka w kampaniach medialnych i marketingowych jako zorganizowanej działalności w obrębie komunikacji perswazyjnej. |
|
||
2502-s1LPC3Z-KM-JIKS | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawową wiedzą o językach pisanych ludów Azji Wschodniej, ze szczególnym uwzględnieniem kulturowej roli języka pisanego, powiązania języka pisanego z podstawowymi koncepcjami czasu i przestrzeni, polityki językowej i polityki państw regionu. Jako punkt wyjścia i główny obszar geograficzny badawczy przedmiotu posłużą tutaj Chiny. |
|
||
2502-s1LPC3Z-KP-KPIP |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest uzupełnienie wiedzy studentów o zagadnienia dotyczące sposobu komunikowania treści z dziedziny prawa, a także kształcenie umiejętności rozumienia tekstów zarówno prawnych, jak i wypowiedzi formułowanych na ich temat przez prawników w ramach komunikacji na sali sądowej oraz w orzecznictwie. Program zajęć z komunikacji prawnej i prawniczej uzupełnia realizowane przez studentów LPiC-u obowiązkowo dwa przedmioty z obszaru nauk prawnych, mianowicie prawne otoczenie biznesu oraz prawo autorskie i ochrona własności intelektualnej. |
|
||
2502-s1LPC3Z-RC-KII |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia poświęcone są problematyce kreatywności i innowacyjności rozumianymi jako uporządkowany proces generowania pomysłów i nowych rozwiązań w konkretnych sytuacjach lub w odniesieniu do konkretnego tematu. Są one ukierunkowane na działania związane z copywritingiem, co nie oznacza, że ograniczają się do tego kręgu tematów i działań. Innymi słowy zadaniem zajęć jest nauczenie studentów stosowania tych procesów w różnych sytuacjach zawodowych. W I części semestru studenci zapoznają się z problematyką kreatywności i innowacyjność od strony teoretycznej wspartej ćwiczeniami praktycznym (8 zajęć), a w II części semestru realizują projekt (7 zajęć). Podzieleni na zespoły rozwiązują kreatywnie wybrany problem odnoszący się do rzeczywistości uniwersyteckiej lub społecznej. |
|
||
2502-s1LPC3Z-KM-MNJP | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2502-s1LPC3Z-RC-R-P |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia warsztatowe z reklamy – praktyki (copywritingu) służą doskonaleniu umiejętności studenta z zakresu tworzenia i realizacji koncepcji kampanii reklamowych. Cykl zajęć w wymiarze 30 godzin eksploruje spektrum zagadnień, z którymi spotyka się copywriter w codziennej pracy, zarówno samodzielnej (freelance), jak i wykonywanej w ramach zespołu kreatywnego w agencji reklamowej. |
|
||