Wykłady monograficzne - filologia polska s1 i s2 (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Humanistyczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22Z - Semestr zimowy 2021/22 2021/22L - Semestr letni 2021/22 2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23 2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24 2023/24L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22Z | 2021/22L | 2022/23Z | 2022/23L | 2023/24Z | 2023/24L | |||||
2500-OG-WINLP | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Problematyka wykładu dotyczy nowych odczytań literatury dziewiętnastowiecznej z podkreśleniem związków zachodzących między XIX stuleciem a współczesnością. |
|
||||
2500-OG-CTPDWL | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład dotyczy literackich wyobrażeń diabła w literaturze dawnej (do 1830 r.) i inspiracji demonologią dawną we współczesnej kulturze. Przeznaczony jest dla studentów zainteresowanych demonologią i służy poszerzeniu wiedzy na jej temat. |
|
|||||
2500-OG-SSBLM | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z mechanizmami odpowiedzialnymi za posługiwanie się przez człowieka językiem naturalnym oraz przyswajania języka rodzimego przez dziecko, poczynając od momentu narodzin aż do uzyskania przez nie umiejętności komunikacyjnych pozwalających na sprawne porozumienie z otoczeniem w języku ojczystym (wiek wczesnoszkolny). Na wykładzie omawiane są też wybrane zaburzenia rozwoju mowy oraz czynniki warunkujące rozwój mowy i ich wpływ na sprawność komunikacyjną człowieka w późniejszym życiu. Zajęcia są ubogacone przez wykorzystanie licznych materiałów audiowizualnych oraz pomocy dydaktycznych innego typu (m.in. neuroanatomicznego modelu mózgu człowieka). |
|
|||||