Blok kompetencyjny - Mój los w moich rękach - jak odnieść sukces w biznesie i pracy zawodowej (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)
Plany zajęć grupy przedmiotów
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024/25Z - Semestr zimowy 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2024/25Z | |||||
1100-OG1-BPdP |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z przygotowaniem podstawowego narzędzia początkującego przedsiębiorcy, tj. biznesplanu. Jego celem jest przekazanie wiedzy w sposób prosty i zrozumiały dla każdego studenta, niezależnie od studiowanego przez niego kierunku studiów. Jest realizowany z założeniem, że przygotowanie biznesplanu jest możliwe nawet dla laika, który z ekonomią i zarządzaniem własną firmą nie miał do tej pory nic wspólnego. |
|
|||
1100-OG1-KAM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W trakcie zajęć laboratoryjnych są tworzone konkretne rozwiązania analityczne w oparciu o dostępne narzędzia, tj. Excel, Gretl, PS Imago (SPSS) oraz ChatGPT 3.5. Celem przedmiotu jest rozwój menedżerskich kompetencji w zakresie wykorzystania nowych technologii, analizy danych z wykorzystaniem metod statystycznych oraz uczenia maszynowego, a także etycznego wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy. |
|
|||
1100-OG1-PUEdK |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy UE, a także kompetencji w zakresie przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej wymaganej przy ubieganiu się o dofinansowanie unijne. Jego celem jest przekazanie wiedzy w sposób prosty i zrozumiały dla każdego studenta, niezależnie od studiowanego przez niego kierunku studiów. Jest realizowany z założeniem, że wiedza o projektach i funduszach UE nie jest „wiedzą tajemną”, a przygotowanie projektu jest możliwe nawet dla laika, który z ekonomią i zarządzaniem nie ma nic wspólnego. |
|
|||
1100-OG1-WFKK |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podstawowym celem zajęć z przedmiotu ,,Własna firma- krok po kroku’’ jest zapoznanie studentów z procedurami zakładania działalności gospodarczej. Treści prezentowane na przedmiocie pozwolą wykształcić umiejętność utworzenia własnej firmy i jej rozwoju. |
|
|||
1100-OG1-ZWK |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot obejmuje zagadnienia związane z kształtowaniem kariery zawodowej w perspektywie całożyciowego procesu podejmowania decyzji. Propaguje holistyczne i zrównoważone podejście do kariery zawodowej, które oznacza nie tylko systematyczne doskonalenie kompetencji zawodowych i społecznych, sprawne poruszanie się po rynku pracy, ale również rozwój osobisty oraz dbanie o własny dobrostan i równowagę praca-życie. Jego celem jest dostarczenie wiedzy na temat wymagań współczesnego rynku pracy i nauka aktywnego poruszania się po nim, zdiagnozowanie i uświadomienie uczestnikom ich potencjału w zakresie kompetencji zawodowych, osobistych i społecznych, wskazanie instrumentów przydatnych w zarządzaniu własną karierą. Zajęcia przygotowują studentów do dobrego startu na rynku pracy. |
|
|||
1100-OG1-ZrR |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest dowiedzenie oraz udokumentowanie, iż działania na rzecz przemian i przeobrażeń świata, w którym potrzeby obecnego pokolenia mogą być zaspokojone w sposób zrównoważony, z szacunkiem dla środowiska oraz z uwzględnieniem potrzeb przyszłych pokoleń są priorytetowe. |
|
|||