Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Komunikacja i psychologia w biznesie, 3 rok, PRK, sp. Menedżer PR (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)

Jednostka: Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Komunikacja i psychologia w biznesie, 3 rok, PRK, sp. Menedżer PR
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2021/22Z - Semestr zimowy 2021/22
2021/22L - Semestr letni 2021/22
2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23
2022/23L - Semestr letni 2022/23
2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24
2023/24L - Semestr letni 2023/24
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2021/22Z 2021/22L 2022/23Z 2022/23L 2023/24Z 2023/24L
1100-12-K13-PR-ErPra brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Ćwiczenia - 15 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Ćwiczenia - 15 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Ćwiczenia - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Tematyka zajęć odnosi się do istoty wykorzystania narzędzi erystycznych ale również retorycznych, perswazyjnych oraz metod wywierania wpływu podczas wystąpień publicznych.

Strona przedmiotu
1100-12-K13-PR-EtBiz brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Kurs "Etyki w biznesie" stanowi próbę odnalezienia wspólnej płaszczyzny dla grup zagadnień z zakresu etyki i biznesu. Wspiera się na trzech filarach zagadnień, stanowiących jednocześnie wzajemnie uzupełniające się części kursu: 1. Wprowadzenie do etyki, jej specyfiki i swoistości metodologicznej i problemowej; 2. Tradycja filozoficzno-etyczna i jej rola dla tożsamości człowieka XXI wieku i rozumienia współczesnego świata; 3. Szczegółowe aplikacje problematyki etycznej do biznesu.

Strona przedmiotu
1100-12-K13-PR-KomKr brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem zajęć jest przekazanie wiedzy z zakresu komunikacji kryzysowej – omówienie zasad postępowania w kryzysie oraz podstawowych technik wychodzenia z kryzysu. Zdobyta wiedza pozwoli wykształcić/doskonalić umiejętności praktyczne dotyczące przygotowania skutecznej komunikacji w sytuacji kryzysowej.

Strona przedmiotu
1100-12-K13-PR-PUDPR brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Prawo i działalność PR pozostają w ścisłym związku. Prawo wyznacza ramy działalności PR, a ich przekroczenie może powodować odpowiedzialność prawną.

Stąd wynika potrzeba poznania regulacji prawnych, w szczególności prawa prasowego oraz autorskiego i własności przemysłowej, a także wybranych zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej i reklamą. Dzięki znajomości prawa prasowego możliwe jest skuteczne egzekwowanie od mediów zgodnych z prawem przekazów informacji, w tym np. zwalczania „czarnego PR-u”. Dzięki znajomości prawa autorskiego można np. określić legalne sposoby skorzystania z cudzej twórczości we własnych działaniach PR oraz podejmować skuteczne interwencje w przypadku nieuprawnionych działań konkurencji w tej sferze.

Celem przedmiotu jest także przedstawienie form prawnych, w jakich funkcjonują podmioty gospodarcze oraz sposobów legalnego i etycznego prowadzenia działalności w sferze PR.

Strona przedmiotu
1100-12-K13-PR-PuR brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem kursu jest zapoznanie jego uczestników z głównymi zagadnieniami związanymi z PR, czynnikami rozwoju PR i funkcjami jakie pełni w komunikacji społecznej. Podczas zajęć zostaną przedstawione relacje między PR a marketingiem, reklamą, propagandą a także mediami. Sporo uwagi zostanie poświęcone oddziaływaniu mediów (media spinning) oraz zarządzeniu relacjami z mediami w sytuacji kryzysowej.

Strona przedmiotu
1100-12-K13-PR-SaViv brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Ćwiczenia - 15 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Ćwiczenia - 15 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Ćwiczenia - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot dotyczy reguł etykiety w biznesie. Studenci objęci obowiązkiem uczestnictwa w jego nauczaniu muszą mieć świadomość tego, że każdy pracownik reprezentujący przedsiębiorstwo, a zwłaszcza menedżer, powinien posiadać odpowiednio wysokie kwalifikacje intelektualne, zawodowe i towarzyskie. Bez poznania i przestrzegania zasad "dobrego wychowania" wszystkie te walory nie będą widoczne.

Strona przedmiotu
1100-12-K13-PR-TKPR brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia mają na celu zaznajomienie studentów z podstawowymi informacjami dotyczącymi Public Relations, w tym przede wszystkim zwróceniem uwagi studentów na budowę relacji i dialogu pomiędzy organizacją a jej otoczeniem.

Student zyskuje kompetencje związane z projektowaniem i realizacją strategii Public Relations (komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej), stosowania odpowiednich narzędzi, jak też budowania i podtrzymywania relacji z mediami.

Strona przedmiotu
1100-12-K13-PR-ZaWiF brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest opanowanie przez studenta wiedzy dotyczącej kształtowania oraz komunikowania elementów wpływających na wizerunek firmy. Student po ukończeniu kursu będzie definiował zagadnienia związane z zarządzaniem wizerunkiem, wyjaśniał znaczenie oddziaływania na obraz firmy w oczach interesariuszy, a także oceniał skutki działań firm w tym zakresie.

Strona przedmiotu
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)