Komunikacja i psychologia w biznesie, 3 rok, PRK, sp. Menedżer PR (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22Z - Semestr zimowy 2021/22 2021/22L - Semestr letni 2021/22 2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23 2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24 2023/24L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22Z | 2021/22L | 2022/23Z | 2022/23L | 2023/24Z | 2023/24L | |||||
1100-12-K13-PR-ErPra | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Tematyka zajęć odnosi się do istoty wykorzystania narzędzi erystycznych ale również retorycznych, perswazyjnych oraz metod wywierania wpływu podczas wystąpień publicznych. |
|
|||||
1100-12-K13-PR-EtBiz | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kurs "Etyki w biznesie" stanowi próbę odnalezienia wspólnej płaszczyzny dla grup zagadnień z zakresu etyki i biznesu. Wspiera się na trzech filarach zagadnień, stanowiących jednocześnie wzajemnie uzupełniające się części kursu: 1. Wprowadzenie do etyki, jej specyfiki i swoistości metodologicznej i problemowej; 2. Tradycja filozoficzno-etyczna i jej rola dla tożsamości człowieka XXI wieku i rozumienia współczesnego świata; 3. Szczegółowe aplikacje problematyki etycznej do biznesu. |
|
|||||
1100-12-K13-PR-KomKr | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest przekazanie wiedzy z zakresu komunikacji kryzysowej – omówienie zasad postępowania w kryzysie oraz podstawowych technik wychodzenia z kryzysu. Zdobyta wiedza pozwoli wykształcić/doskonalić umiejętności praktyczne dotyczące przygotowania skutecznej komunikacji w sytuacji kryzysowej. |
|
|||||
1100-12-K13-PR-PUDPR | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Prawo i działalność PR pozostają w ścisłym związku. Prawo wyznacza ramy działalności PR, a ich przekroczenie może powodować odpowiedzialność prawną. Stąd wynika potrzeba poznania regulacji prawnych, w szczególności prawa prasowego oraz autorskiego i własności przemysłowej, a także wybranych zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej i reklamą. Dzięki znajomości prawa prasowego możliwe jest skuteczne egzekwowanie od mediów zgodnych z prawem przekazów informacji, w tym np. zwalczania „czarnego PR-u”. Dzięki znajomości prawa autorskiego można np. określić legalne sposoby skorzystania z cudzej twórczości we własnych działaniach PR oraz podejmować skuteczne interwencje w przypadku nieuprawnionych działań konkurencji w tej sferze. Celem przedmiotu jest także przedstawienie form prawnych, w jakich funkcjonują podmioty gospodarcze oraz sposobów legalnego i etycznego prowadzenia działalności w sferze PR. |
|
|||||
1100-12-K13-PR-PuR | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kursu jest zapoznanie jego uczestników z głównymi zagadnieniami związanymi z PR, czynnikami rozwoju PR i funkcjami jakie pełni w komunikacji społecznej. Podczas zajęć zostaną przedstawione relacje między PR a marketingiem, reklamą, propagandą a także mediami. Sporo uwagi zostanie poświęcone oddziaływaniu mediów (media spinning) oraz zarządzeniu relacjami z mediami w sytuacji kryzysowej. |
|
|||||
1100-12-K13-PR-SaViv | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot dotyczy reguł etykiety w biznesie. Studenci objęci obowiązkiem uczestnictwa w jego nauczaniu muszą mieć świadomość tego, że każdy pracownik reprezentujący przedsiębiorstwo, a zwłaszcza menedżer, powinien posiadać odpowiednio wysokie kwalifikacje intelektualne, zawodowe i towarzyskie. Bez poznania i przestrzegania zasad "dobrego wychowania" wszystkie te walory nie będą widoczne. |
|
|||||
1100-12-K13-PR-TKPR | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają na celu zaznajomienie studentów z podstawowymi informacjami dotyczącymi Public Relations, w tym przede wszystkim zwróceniem uwagi studentów na budowę relacji i dialogu pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Student zyskuje kompetencje związane z projektowaniem i realizacją strategii Public Relations (komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej), stosowania odpowiednich narzędzi, jak też budowania i podtrzymywania relacji z mediami. |
|
|||||
1100-12-K13-PR-ZaWiF | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest opanowanie przez studenta wiedzy dotyczącej kształtowania oraz komunikowania elementów wpływających na wizerunek firmy. Student po ukończeniu kursu będzie definiował zagadnienia związane z zarządzaniem wizerunkiem, wyjaśniał znaczenie oddziaływania na obraz firmy w oczach interesariuszy, a także oceniał skutki działań firm w tym zakresie. |
|
|||||