Zarządzanie, 1 rok II stopnia, PRK, sp. nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22L - Semestr letni 2021/22 2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23 2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24 2023/24L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22L | 2022/23Z | 2022/23L | 2023/24Z | 2023/24L | |||||
1100-12-Z21-NZP-KNwZ |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-Z21-NZP-MeLS |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z filozofią lean sturtup |
|
||
1100-12-Z21-NZP-ZWoK |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wiedza o kliencie jest najcenniejszym zasobem każdego przedsiębiorstwa i podstawą do tworzenia indywidualnej oferty. Szczególnie ważna jest wiedza o klientach, gdyż ma wpływ na przebieg większości procesów realizowanych w organizacji gospodarczej. Efektywne jej wykorzystanie determinuje rozwój przedsiębiorstwa i osiągnięcie przez nie przewagi konkurencyjnej. Realizacja celów zarządzania wiedzą o klientach wymaga jednak metodologicznego podejścia, czerpiącego z dotychczasowych osiągnięć koncepcji zarządzania wiedzą. Zajęcia mają na celu przedstawienie specyfiki zachowań konsumentów na rynku w kontekście procesów zakupowych. Zapoznanie z kompleksowym systemem zarządzania wiedzą o klientach w organizacji wspieranym odpowiednimi rozwiązaniami technologicznymi. |
|
||