Zarządzanie, 1 rok II stopnia, PRK, sp. nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24L - Semestr letni 2023/24 2024/25Z - Semestr zimowy 2024/25 2024/25L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2022/23L | 2023/24L | 2024/25Z | 2024/25L | |||||
1100-12-Z21-NZP-KNwZ |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-Z21-NZP-StUp | brak | brak |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z tematyką zakładania, funkcjonowania i rozwoju start-upów z wykorzystaniem założeń filozofii lean startup. |
|
||
1100-12-Z21-NZP-ZWoK |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wiedza o kliencie jest najcenniejszym zasobem każdego przedsiębiorstwa i podstawą do tworzenia indywidualnej oferty. Szczególnie ważna jest wiedza o klientach, gdyż ma wpływ na przebieg większości procesów realizowanych w organizacji gospodarczej. Efektywne jej wykorzystanie determinuje rozwój przedsiębiorstwa i osiągnięcie przez nie przewagi konkurencyjnej. Realizacja celów zarządzania wiedzą o klientach wymaga jednak metodologicznego podejścia, czerpiącego z dotychczasowych osiągnięć koncepcji zarządzania wiedzą. Zajęcia mają na celu przedstawienie specyfiki zachowań konsumentów na rynku w kontekście procesów zakupowych. Zapoznanie z kompleksowym systemem zarządzania wiedzą o klientach w organizacji wspieranym odpowiednimi rozwiązaniami technologicznymi. |
|
||