Zarządzanie, 2 rok II stopnia, PRK, sp. nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22Z - Semestr zimowy 2021/22 2021/22L - Semestr letni 2021/22 2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23 2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24 2023/24L - Semestr letni 2023/24 2024/25Z - Semestr zimowy 2024/25 2024/25L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22Z | 2021/22L | 2022/23Z | 2022/23L | 2023/24Z | 2023/24L | 2024/25Z | 2024/25L | |||||
1100-12-Z22-NZP-KWWP | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem poznawczym nauczania przedmiotu jest dostarczenie studentom wiedzy o metodach wyceny przedsiębiorstw, ale także ukazanie strategii zarządzania zasobami, które w największym stopniu wpływają na wzrost wartości firmy. Cel przedmiotu to zatem również nabycie przez studentów umiejętności zidentyfikowania problemów w organizacji i ich wpływu na wartość przedsiębiorstwa |
|
||||||
1100-12-Z22-NZP-KrWM | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
1100-12-Z22-NZP-MaZP | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem nauczania przedmiotu jest przekazanie studentom wiedzy dotyczącej koncepcji oraz procesu zorientowanego rynkowo zarządzania przedsiębiorstwem, uwarunkowań i procedur formułowania strategii marketingowych oraz ich podstawowych rodzajów, zapoznanie ich z metodami strategicznej analizy marketingowej oraz procedurami formułowania strategii i planów marketingowych w przedsiębiorstwie wraz z ich implementacją i kontrolą. Nabyta w ramach przedmiotu wiedza powinna umożliwić studentom rozumienie potrzeby orientacji na klienta w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz zapewniać im zdolność aktywnego uczestnictwa w procesach rozwijania marketingowej kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa oraz formułowania i wdrażania skutecznych strategii rynkowych. |
|
||||||
1100-12-Z22-NZP-PrzM | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Otwarcie gospodarek rozwijanych przez procesy o charakterze międzynarodowym. Prawidłowość ta dotyczy także przedsiębiorstw zlokalizowanych w krajach transformujących swoje gospodarki, w tym także przedsiębiorstw polskich. Program w ramach przedmiotu „Przedsiębiorczość międzynarodowa” dostarcza wiedzy na temat zarządzania przedsiębiorstwem na rynku międzynarodowym i wykorzystuje wiedzę w działaniach praktycznych. |
|
||||||
1100-12-Z22-NZP-StIP | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z szeroką problematyką innowacji, w szczególności strategii innowacyjnych i ich zastosowania w sektorze przedsiębiorstw. |
|
||||||
1100-12-Z22-NZP-SPiM | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot realizowany jest w postaci wykłady z elementami case studies. Zajęcia obejmują prezentację podstaw teoretycznych z zakresu strategii marki i produktu oraz analizowanie przykładów z praktyki gospodarczej (case studies). Celem przedmiotu jest wykształcenie u studentów podstawowych umiejętności określania podstawowych etapów strategii marki i produktu. Zajęcia mają również za cel budowanie podstawowych umiejętności myślenia strategicznego. |
|
||||||
1100-12-Z22-NZP-ZKoP | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach przedmiotu student nabywa wiedzę dotyczącą pojęcia kooperacji przedsiębiorstw, motywów nawiązywania relacji międzyorganizacyjnych oraz wybranych form kooperacji zorientowanej na rozwój przedsiębiorstw. Ponadto, zdobywa wiedzę dotyczącą procesu doboru partnera do współpracy międzyorganizacyjnej oraz kluczowych aspektów dotyczących zarządzania taką współpracą, z uwzględnieniem problemów społecznej odpowiedzialności biznesu. Student nabywa także umiejętności planowania odpowiedzialnych społecznie przedsięwzięć z zakresu kooperacji przedsiębiorstw, określając ich cel, ryzyko i zasoby niezbędne do ich realizacji. |
|
||||||
1100-12-Z22-NZP-ZFRP | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem poznawczym nauczania przedmiotu jest dostarczenie studentom wiedzy o możliwościach finansowania przedsiębiorstw w Polsce. Absolwenci nabywają wiedzę na temat nowych, alternatywnych źródeł finansowania zwłaszcza indywidualnej działalności gospodarczej. Cel przedmiotu to zatem również nabycie przez studentów umiejętności wykorzystania aplikacji informatycznych służących do uzyskania wsparcia unijnego. |
|
||||||