Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Zarządzanie, 2 rok II stopnia, PRK, sp. nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)

Jednostka: Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Zarządzanie, 2 rok II stopnia, PRK, sp. nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2021/22Z - Semestr zimowy 2021/22
2021/22L - Semestr letni 2021/22
2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23
2022/23L - Semestr letni 2022/23
2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24
2023/24L - Semestr letni 2023/24
2024/25Z - Semestr zimowy 2024/25
2024/25L - Semestr letni 2024/25
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2021/22Z 2021/22L 2022/23Z 2022/23L 2023/24Z 2023/24L 2024/25Z 2024/25L
1100-12-Z22-NZP-KWWP brak brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem poznawczym nauczania przedmiotu jest dostarczenie studentom wiedzy o metodach wyceny przedsiębiorstw, ale także ukazanie strategii zarządzania zasobami, które w największym stopniu wpływają na wzrost wartości firmy.

Cel przedmiotu to zatem również nabycie przez studentów umiejętności zidentyfikowania problemów w organizacji i ich wpływu na wartość przedsiębiorstwa

Strona przedmiotu
1100-12-Z22-NZP-KrWM brak brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
1100-12-Z22-NZP-MaZP brak brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Głównym celem nauczania przedmiotu jest przekazanie studentom wiedzy dotyczącej koncepcji oraz procesu zorientowanego rynkowo zarządzania przedsiębiorstwem, uwarunkowań i procedur formułowania strategii marketingowych oraz ich podstawowych rodzajów, zapoznanie ich z metodami strategicznej analizy marketingowej oraz procedurami formułowania strategii i planów marketingowych w przedsiębiorstwie wraz z ich implementacją i kontrolą.

Nabyta w ramach przedmiotu wiedza powinna umożliwić studentom rozumienie potrzeby orientacji na klienta w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz zapewniać im zdolność aktywnego uczestnictwa w procesach rozwijania marketingowej kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa oraz formułowania i wdrażania skutecznych strategii rynkowych.

Strona przedmiotu
1100-12-Z22-NZP-PrzM brak brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Otwarcie gospodarek rozwijanych przez procesy o charakterze międzynarodowym. Prawidłowość ta dotyczy także przedsiębiorstw zlokalizowanych w krajach transformujących swoje gospodarki, w tym także przedsiębiorstw polskich.

Program w ramach przedmiotu „Przedsiębiorczość międzynarodowa” dostarcza wiedzy na temat zarządzania przedsiębiorstwem na rynku międzynarodowym i wykorzystuje wiedzę w działaniach praktycznych.

Strona przedmiotu
1100-12-Z22-NZP-StIP brak brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Głównym celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z szeroką problematyką innowacji, w szczególności strategii innowacyjnych i ich zastosowania w sektorze przedsiębiorstw.

Strona przedmiotu
1100-12-Z22-NZP-SPiM brak brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot realizowany jest w postaci wykłady z elementami case studies. Zajęcia obejmują prezentację podstaw teoretycznych z zakresu strategii marki i produktu oraz analizowanie przykładów z praktyki gospodarczej (case studies). Celem przedmiotu jest wykształcenie u studentów podstawowych umiejętności określania podstawowych etapów strategii marki i produktu. Zajęcia mają również za cel budowanie podstawowych umiejętności myślenia strategicznego.

Strona przedmiotu
1100-12-Z22-NZP-ZKoP brak brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

W ramach przedmiotu student nabywa wiedzę dotyczącą pojęcia kooperacji przedsiębiorstw, motywów nawiązywania relacji międzyorganizacyjnych oraz wybranych form kooperacji zorientowanej na rozwój przedsiębiorstw. Ponadto, zdobywa wiedzę dotyczącą procesu doboru partnera do współpracy międzyorganizacyjnej oraz kluczowych aspektów dotyczących zarządzania taką współpracą, z uwzględnieniem problemów społecznej odpowiedzialności biznesu. Student nabywa także umiejętności planowania odpowiedzialnych społecznie przedsięwzięć z zakresu kooperacji przedsiębiorstw, określając ich cel, ryzyko i zasoby niezbędne do ich realizacji.

Strona przedmiotu
1100-12-Z22-NZP-ZFRP brak brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem poznawczym nauczania przedmiotu jest dostarczenie studentom wiedzy o możliwościach finansowania przedsiębiorstw w Polsce. Absolwenci nabywają wiedzę na temat nowych, alternatywnych źródeł finansowania zwłaszcza indywidualnej działalności gospodarczej.

Cel przedmiotu to zatem również nabycie przez studentów umiejętności wykorzystania aplikacji informatycznych służących do uzyskania wsparcia unijnego.

Strona przedmiotu
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-4 (2024-09-03)