Zarządzanie - plan studiów 2 rok 2 stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22Z - Semestr zimowy 2021/22 2021/22L - Semestr letni 2021/22 2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23 2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24 2023/24L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22Z | 2021/22L | 2022/23Z | 2022/23L | 2023/24Z | 2023/24L | |||||
1100-12-Z22-HR-BSiZP | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-Z22-EvM-BuZe | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach zajęć studenci podniosą swoje kompetencje umożliwiające skuteczne budowanie różnych zespołów. Poznają istotę pracy zespołowej oraz mechanizmy jej oddziaływania na jednostkę oraz organizację. |
|
||
1100-12-Z22-EvM-BWiK | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem zajęć jest przedstawienie i omówienie istoty, zasad, celów oraz metod budżetowania w odniesieniu do wydarzeń i kampanii PR. |
|
||
1100-12-Z22-HR-CoMe | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-Z22-LB-CoPL | brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z podstawowymi instrumentami controllingu procesów logistycznych, zasadami tworzenia systemów controllingowych na użytek logistyki, miernikami controllingu, jak również zagadnieniami związanymi z audytem logistyki. |
|
||
1100-12-Z22-LB-DPwL | brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-Z22-LB-DoPL |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot realizowany jest w formie wykładu i ćwiczeń, podczas których omawiane są kluczowe zagadnienia dotyczące wykorzystania metodyk doskonalenia procesów w zarządzaniu procesami logistycznymi. |
|
||
1100-12-Z22-HR-DUM | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-Z22-EvM-EvMa |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-Z22-NM-HaEl | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach zajęć studenci zdobywają wiedzę i umiejętności pozwalające na efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem korzystającym z nowoczesnych rozwiązań w zakresie handlu elektronicznego. Celem nauczania przedmiotu jest przygotowanie studentów do rozwiązywania problemów towarzyszących organizacjom w zakresie handlu elektronicznego oraz wykorzystania szans wynikających z dostępu do rynku elektronicznego. |
|
||
1100-12-Z22-HR-HRwOZ | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-Z22-IN-IZSI | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie z teoretycznymi i praktycznymi podstawami prowadzenia działalności gospodarczej poza granicami kraju, w tym przede wszystkim w formie bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Przedstawienie teoretycznych podstaw i objaśnień bezpośrednich inwestycji zagranicznych, strategii „wejścia” na rynki zagraniczne, etapów budowania strategii internacjonalizacji, źródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa międzynarodowego, strategii konkurencji w biznesie międzynarodowym oraz struktur organizacyjnych przedsiębiorstw międzynarodowych. |
|
||
1100-12-Z22-HR-KiN | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-Z22-IN-KKCPI |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem nauczania przedmiotu jest zapoznanie studentów z zasadami kalkulacji cen w projektach inwestycyjnych. W ramach zajęć student poznaje zasady normowania i przedmiarowania, metody kosztorysowe, kalkulację kosztów czynników produkcji, kosztorysy budowlane oraz zasady indywidualnej kalkulacji nakładów rzeczowych. Ostatecznie student przygotowuje kosztorys projektu inwestycyjnego. |
|
||
1100-12-Z22-NZP-KWWP |
![]() |
brak | brak |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem poznawczym nauczania przedmiotu jest dostarczenie studentom wiedzy o metodach wyceny przedsiębiorstw, ale także ukazanie strategii zarządzania zasobami, które w największym stopniu wpływają na wzrost wartości firmy. Cel przedmiotu to zatem również nabycie przez studentów umiejętności zidentyfikowania problemów w organizacji i ich wpływu na wartość przedsiębiorstwa |
|
||
1100-12-Z22-NZP-KrWM |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-Z22-0-LTK |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Komputerowe symulacje procesów zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Trening kierowniczy odbywa się w warunkach wirtualnego konkurencyjnego rynku i modelu decyzyjnego strategii rozwoju i strategii finansowej przedsiębiorstwa. Studenci podejmują decyzje finansowe, marketingowe i inwestycyjne. Celem strategii jest maksymalizacja wartości akcji przedsiębiorstwa i wartości dla akcjonariuszy. Studenci pracują w zespołach, analizują i rozwiązują problemy z zakresu finansów przedsiębiorstwa oraz formułowania i realizacji strategii rozwoju. - kształcenie umiejętności rozwiązywania problemów z zakresu zarządzania finansami i rachunkowości, - kształcenie umiejętności zespołowego podejmowania decyzji menedżerskich, - kształcenie umiejętności pracy zespołowej, - oddziaływania na zmiany postaw i zachowań uczestników treningu (analiza wyniku finansowego osiągniętego przez uczestników i porównanie z wynikami osiąganymi przez przedsiębiorstwa w rzeczywistości), |
|
||
1100-12-Z22-NM-MaMie | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem zajęć z przedmiotu „marketing międzynarodowy” jest przekazanie studentom podstawowej wiedzy z zakresu marketingu na rynkach zagranicznych w kontekście procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Efektem realizowanego programu jest wykształcenie u studentów myślenia zgodnie z regułami marketingowej koncepcji zarządzania w skali międzynarodowej. |
|
||
1100-12-Z22-NM-MaZR |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem zajęć jest przekazanie studentom wiedzy z zakresu marketingu zrównoważonego oraz omówienie sposobów wykorzystania tej koncepcji w tworzeniu wartości dla klientów i pozostałych interesariuszy. |
|
||
1100-12-Z22-NZP-MaZP | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem nauczania przedmiotu jest przekazanie studentom wiedzy dotyczącej koncepcji oraz procesu zorientowanego rynkowo zarządzania przedsiębiorstwem, uwarunkowań i procedur formułowania strategii marketingowych oraz ich podstawowych rodzajów, zapoznanie ich z metodami strategicznej analizy marketingowej oraz procedurami formułowania strategii i planów marketingowych w przedsiębiorstwie wraz z ich implementacją i kontrolą. Nabyta w ramach przedmiotu wiedza powinna umożliwić studentom rozumienie potrzeby orientacji na klienta w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz zapewniać im zdolność aktywnego uczestnictwa w procesach rozwijania marketingowej kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa oraz formułowania i wdrażania skutecznych strategii rynkowych. |
|
||
1100-12-Z22-IB-NoDB | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-Z22-LB-NwL |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot obejmuje zaawansowane zagadnienia z zakresu negocjacji biznesowych z wykorzystaniem technik perswazyjnych. Głównym celem zajęć jest dostarczenie zaawansowanej wiedzy na temat istoty negocjacji biznesowych i jej praktyczne zastosowanie w budowaniu długofalowych relacji oraz rozwiązywaniu problemów biznesowych na poziomie optymalnym ze szczególnym uwzględnieniem obopólnych korzyści. |
|
||
1100-12-Z22-NM-NeWie | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem nauczania przedmiotu jest zdobycie przez studentów wiedzy oraz wykształcenie u nich umiejętności i kompetencji z zakresu negocjacji w otoczeniu wielokulturowym. |
|
||
1100-12-Z22-NM-NMwM |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z zagadnieniami związanymi z wykorzystywaniem nowych mediów w biznesie – tzw. marketingu internetowego. Uczestnicy zajęć poznają od strony teoretycznej i praktycznej możliwości, które przedsiębiorstwom daje marketing internetowy. Ponadto, studenci zostaną zapoznani z systemami komputerowymi wspomagającymi pracę przyszłego specjalisty ds. komunikacji/marketingu w nowych mediach |
|
||
1100-12-Z22-IB-OSwAD | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia z przedmiotu Oprogramowanie Open Source w analizie danych obejmują podstawowe wiadomości z zakresu stosowania metod statystycznych i ekonometrycznych do wykonania analizy ekonomicznej. W ramach przedmiotu student opanowuje narzędzia badawcze dostępne w ramach oprogramowania Open Source. W czasie zajęć największy nacisk położony zostanie na znajomość oprogramowania R-Cran, które wykorzystywane będzie do zagadnień statystyczno-ekonometrycznych. Student przed rozpoczęciem nauki przedmiotu powinien opanować podstawową wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu matematyki i statystyki opisowej. Cel AACSB: Student wykorzystuje oprogramowanie do analiz statystyczno-ekonometrycznych |
|
||
1100-12-Z22-EvM-OrKW |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia przedstawią działania jak należy prawidłowo zaprojektować oraz przeprowadzić wydarzenia sportowe, naukowe, kulturalne. |
|
||
1100-12-Z22-NM-PlMa |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem prowadzenia zajęć z przedmiotu „Planowanie marketingowe we współczesnej firmie” jest pogłębienie wiedzy studentów, ich umiejętności i kompetencji z zakresu planowania marketingowego w powiązaniu ze współczesnymi problemami gospodarczymi, a także wskazanie możliwości ich praktycznego wykorzystania w realnych procesach planowania marketingowego sprzyjających rozwiązaniu konkretnych problemów marketingowych. |
|
||
1100-12-Z22-HR-PrPr | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-12-Z22-NM-SPSS |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podstawowym celem zajęć jest zaznajomienie studentów z możliwościami wykorzystania programu SPSS w obszarze badań marketingowych. SPSS jest oprogramowaniem wszechstronnie wykorzystywanym do analizy danych pozyskiwanych w badaniach marketingowych, społecznych, w psychologii, medycynie itd. Jest stosowane zarówno w przedsiębiorstwach, jak i instytucjach administracji publicznej, ośrodkach badawczych oraz akademickich. W trakcie zajęć prowadzonych w pracowni komputerowej student zapoznaje się z podstawowymi zasadami obsługi programu. Samodzielnie (z wykorzystaniem programu) buduje bazę dla danych pozyskanych z badania marketingowego; dokonuje podstawowych operacji i przekształceń na zmiennych oraz obserwacjach dostępnych w stworzonej bazie; dokonuje podstawowej analizy i interpretacji tych danych a także ich graficznej wizualizacji (także cel AACSB). |
|
||
1100-12-Z22-NM-PKM |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot poświęcony jest zagadnieniom związanym z kreatywną częścią zawodu marketingowca - konceptualizacji i projektowaniu kreacji marketingowych. Studenci zapoznani zostaną z zasadami tworzenia tekstów marketingowych, poznają podstawy tworzenia grafiki rastrowej i wektorowej, podstawy postprodukcji materiałów video i tworzenia stron internetowych. Przedstawione narzędzia pozwalają na wykonanie projektów graficznych wymaganych przez pracodawców w przypadku tworzenia wizerunku, reklamy, czy chociażby uatrakcyjnienia stron WWW. |
|
||