Nicolaus Copernicus University in Torun - Central Authentication Service
Strona główna

(in Polish) Zarządzanie, nst, 3 rok, I stopnia, PRK, moduł organizacyjny (course group defined by Faculty of Economic Sciences and Management)

Faculty: Faculty of Economic Sciences and Management Courses displayed below are part of group defined by this faculty, but this faculty is not necessarily the one that organizes these courses. Read Help for more information on this subject.
Course group: (in Polish) Zarządzanie, nst, 3 rok, I stopnia, PRK, moduł organizacyjny
other groups class schedules for this group
Filters
Please log in to gain access to additional options

Precisely - show only these courses which are related to such open registration which allows you to register for the course.

Additionally, courses which you are already registered for (or applied for registration) are also included.

If you want to change these settings permanently
edit your preferences in the My USOSweb menu.
Key
If course is offered then a registration cart will be displayed.
unavailable (log in!) - you are not logged in
unavailable - currently you are not allowed to register
register - you are allowed to register
unregister - you are allowed to unregister (or withdraw application)
applied - you applied for registration (and you can no longer withdraw it)
registered - you are registered (and you cannot unregister)
Use one of the "i" icons below for additional information.

2022/23Z - Winter semester 2022/23
2022/23L - Summer semester 2022/23
(there could be semester, trimester or one-year classes)
Actions
2022/23Z 2022/23L
1152-12-Z13o-AnPrOrg n/a
Classes
Summer semester 2022/23
  • Tutorial - 18 hours
  • Lecture - 9 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Wiedza o funkcjonowaniu organizacji.

Student charakteryzuje i projektuje struktury organizacyjne.

W ramach przedmiotu student nabywa wiedzę i umiejętności w zakresie:

podstawowych aspektów funkcjonowania organizacji,

czynników determinujących projektowanie organizacyjne,

koncepcji struktur organizacyjnych,

metodyki projektowania organizacyjnego,

metodyki analizy i diagnostyki organizacyjnej,

metodyka projektowania usprawnień organizacyjnych

uwarunkowań wdrażania zmian organizacyjnych w procesie projektowania

restrukturyzacji przedsiębiorstwa

Course page
1152-12-Z13o-BuPSK n/a
Classes
Winter semester 2022/23
  • Tutorial - 9 hours
  • Lecture - 9 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Rozpoznanie potrzeb klienta jest jednym z podstawowych warunków budowania jego satysfakcji. Z kolei ukierunkowanie na klienta własnych procesów wewnętrznych organizacji pozwala wypracować skuteczne mechanizmy generujące jego rozwój. Identyfikacja tych procesów jest działaniem złożonym i dlatego wymaga zastosowania skutecznej procedury postępowania. Im bardziej precyzyjna identyfikacja procesów postrzeganych z perspektywy klienta, tym wyższy poziom satysfakcjonującego spełnienia jego oczekiwań, co w dłuższym okresie czasu zapewnia przedsiębiorstwu wymierny efekt finansowy.

Problematyka satysfakcji klienta i zarządzania jego satysfakcją jest skomplikowana i wieloaspektowa. Celem kształcenia jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia, co pozwoli studentom lepiej zrozumieć znaczenie satysfakcji klienta w zarządzaniu przedsiębiorstwem i zainspiruje ich do nowych pomysłów wykorzystania nabytej wiedzy w procesach biznesowych współczesnej organizacji.

Course page
1152-12-Z13o-BuPSP n/a
Classes
Winter semester 2022/23
  • Tutorial - 9 hours
  • Lecture - 9 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Cel AACSB: Student wyjaśnia zasady budowania i pomiaru satysfakcji pracowników oraz klientów organizacji.

Przedmiot realizowany jest w formie wykładu i ćwiczeń, podczas których omawiane są podstawowe zagadnienia dotyczące budowania i pomiaru satysfakcji pracowników, mianowicie:

1. Miejsce pomiaru satysfakcji pracowników w systemach pomiaru wyników działalności przedsiębiorstw i modelach doskonałości biznesowej

2. Koncepcje, które upatrują siłę organizacji w rozwoju potencjału jednostkowego i społecznego

3. Definicje satysfakcji z pracy

4. Mechanizm powstawania satysfakcji z pracy - wyznaczniki (wymiary) satysfakcji pracownika

5. Skutki satysfakcji/niezadowolenia z pracy

6. Pomiar satysfakcji pracowników

7. Budowanie satysfakcji z pracy

Course page
1152-12-Z13o-DynGrO n/a
Classes
Summer semester 2022/23
  • Tutorial - 9 hours
  • Lecture - 9 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Podczas zajęć zgłębiana będzie wiedza dotycząca zasad funkcjonowania grup, które - jak uczy praktyka - wywierają bardzo silny wpływ na swoich członków, przy czym wpływ ten z punktu widzenia organizacji lub społeczeństwa może być zarówno pozytywny jak i negatywny.

Zrozumienie procesów grupowych ma zasadnicze znaczenie dla skutecznego kierowania zespołami ludzkimi. Może ono pozwolić na zwiększenie pozytywnych wpływów grupy na jednostkę i jej zachowanie się w środowisku pracy, ułatwić jej więź z firmą, a także dokonać wyboru najwłaściwszych metod kierowania, motywowania i kontrolowania.

Cel AACSB: Student wymienia i opisuje różne role w zespole.

Course page
1152-12-Z13o-MetOiZ n/a
Classes
Winter semester 2022/23
  • Tutorial - 18 hours
  • Lecture - 9 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Wykład prezentuje podstawowe i najwazniejsze metody i techniki wykorzystywane przez menedżerów w procesie zarzadzania przedsiebiorstwem. Prezentowane zagadnienia dotycza więc metod i technik: ułatwiających podejmowanie decyzji menedżerom w etapie planowanie, optymalizacji działan w etapie organizowania, zwiększania zaangażowania pracowników w etapie motywowania oraz podnoszenia efektywność etapu kontrolowania. W toku zajęć prezentowane są podstawowe charakterystyki poszczególnych metod i technik, ich główne idee, sposoby postępowania oraz efekty jakie można uzyskać stosując daną metodę czy technikę. Ponadto wykład prezentuje metody i techniki podnoszące kreatywność pracowników, tzw. metody heurystyczne. W celu przyswojenia przekazywanych treści wskazane jest posiadanie wiedzy z przedmiotu "Podstawy zarządzania" oraz podstawowej wiedzy psychologicznej i socjologicznej.

Course page
1152-12-Z13o-ZaInnPr n/a
Classes
Winter semester 2022/23
  • Tutorial - 9 hours
  • Lecture - 18 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Głównym celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z szeroką problematyką innowacji i zarządzania innowacyjnością.

Course page
1152-12-Z13o-ZaPrzUs n/a
Classes
Winter semester 2022/23
  • Tutorial - 9 hours
  • Lecture - 9 hours
Groups

Brief description

(in Polish) W toku zajęć prezentowane są zagadnienia pozwalające uchwycić istotę i specyfikę usług, działalności usługowej i konkretnych problemów decyzyjnych występujących w ramach zarządzania działalnością usługową.

Celem tego przedmiotu jest nabycie przez studentów wiedzy umożliwiającej zrozumienie istoty i znaczenia zarządzania przedsiębiorstwem usługowym oraz identyfikację specyfiki tego procesu, a także nabycie umiejętności wykorzystywania właściwych narzędzi i metod w rozwiązywaniu rzeczywistych problemów decyzyjnych w sferze zarządzania przedsiębiorstwem usługowym.

Course page
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ contact accessibility statement site map USOSweb 7.1.1.0-7 (2025-03-24)