Przedmioty obowiązkowe - 4 rok, sem. letni - grafika warsztatowa (dm) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Artystyczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24L - Semestr letni 2023/24 2024/25L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2022/23L | 2023/24L | 2024/25L | |||||
1401-ASZ-4L-DM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot Aktualia Sztuki w sposób poglądowy i obrazowy zapoznaje studentów z dziełami sztuki bieżącej, eksponowanymi w ostatnich edycjach wybranych wystaw międzynarodowych – krajowych, zagranicznych oraz lokalnych, stanowiących przegląd aktualnej twórczości w zakresie grafiki, malarstwa i rzeźby, rysunku, intermediów i multimediów. Źródłami materiału poglądowego wykładu są: Documenta w Kassel, Esposizione Internazionale d’ Arte la Biennale di Venezia, Berlin Biennale, Prague Biennale, Berlin Art Forum, Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie, Międzynarodowe Triennale Grafiki w Krakowie, Biennale Sztuki Mediów WRO we Wrocławiu, Art Moves w Toruniu, Międzynarodowy Festiwal Światła Sky Way w Toruniu, Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego w Szczecinie, Triennale Grafiki Polskiej w Katowicach, Grand Prix Młodej Grafiki Polskiej w Krakowie, „Kolor w grafice” w Toruniu, Triennale Małych Form Malarskich w Toruniu, Yach Film Festival w Gdańsku, Dzieło Roku ZPAP – Toruń w Toruniu. |
|
|||||
1401-AKS-4L-DM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem przedmiotu Antropologia kultury i sztuki jest uświadomienie studentom antropologicznego charakteru kultury i sztuki jako istotnego składnika świata kultury (kultury symbolicznej). Jednocześnie ukazane zostaną związki i zależności występujące pomiędzy dominującym w danym okresie kontekstem społeczno-kulturowym a aktualnym kształtem funkcjami kultury i sztuki rozumianych jako społeczny konstrukt. |
|
|||||
1401-FOT-GW-4L-DM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Fotografia jest to przedmiot realizujący złożony proces kształcenia artystycznego. Jest to uzupełniający przedmiot dla studentów kierunku Grafika, obejmujący zestawy ćwiczeń o zróżnicowanym stopniu zaawansowania, od zadań aż po realizacje indywidualnych projektów artystycznych. |
|
|||||
1401-PGR-4L-DM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot projektowanie graficzne prowadzony dla studentów specjalności grafika poszerza i ugruntowuje nabytą wiedzę ogólną w tym zakresie oraz umożliwia rozwiązywanie prostych zadań z zakresu grafiki użytkowej. Doświadczenia te pogłębiają i uzupełniają edukację artystyczną studenta grafiki warsztatowej, zgodnie z tradycyjnymi powiązaniami tych dyscyplin sztuki. Przedmiot ma na celu przekazanie określonej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności niezbędnych do podjęcia realizacji z zakresu projektowania graficznego. Celem przedmiotu projektowanie graficzne jest także poznanie i opanowanie podstaw warsztatu współczesnego grafika projektanta. Przedmiot projektowanie graficzne obejmuje następujące, szczegółowe treści programowe: 1. Wstęp do projektowania graficznego – wiedza i umiejętności niezbędne do podjęcia konkretnych zadań projektowych, 2. Identyfikacja wizualna, 3. Grafika książkowa, 4. Inne formy użytkowe, 5. Plakat, 6. Zagadnienia realizacyjno-warsztatowe. |
|
|||||
1401-PRE-4L-DM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ograniczony jest do 30 godzin, na których zrealizowane zostaną zagadnienia związane z rolą psychologii reklamy w sztuce i jej rynkowym oddziaływaniem. |
|
|||||