Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Przedmioty obowiązkowe dla III roku medioznawstwa (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Filozofii i Nauk Społecznych)

Jednostka: Wydział Filozofii i Nauk Społecznych Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Przedmioty obowiązkowe dla III roku medioznawstwa
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2021/22Z - Semestr zimowy 2021/22
2021/22L - Semestr letni 2021/22
2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23
2022/23L - Semestr letni 2022/23
2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24
2023/24L - Semestr letni 2023/24
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2021/22Z 2021/22L 2022/23Z 2022/23L 2023/24Z 2023/24L
2405-M-3-MPTP-S1 brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem zajęć jest dyskusja na temat teorii i praktyki PR oraz marketingu politycznego. Omówione zostaną główne narzędzia prowadzenia polityki informacyjnej oraz teorie wyjaśniające wpływ mediów na ich odbiorców. Dyskutowane będą także główne zagrożenia, jakie techniki marketingowe mogą nieść dla sfery publicznej i życia politycznego państw demokratycznych. Szczególna uwaga zostanie poświęcona kwestiom postprawdy i manipulacji politycznej. W tym kontekście przeanalizowane zostaną m.in. praktyka mikrotargetingu i profilowania psychologicznego użytkowników mediów społecznościowych.

Strona przedmiotu
2405-M-3-NTS-S1 brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2405-M-3-PM-S1 brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia mają charakter warsztatowy i ich celem jest zrozumienie problematyki teorii feministycznych z uwzględnieniem roli mediów i postulatów polityki równościowej, co ma służyć uchwyceniu realnych i aktualnych problemów społecznych i politycznych. Krytyczne przeanalizowanie istniejących w literaturze przedmiotu rozwiązań służy samodzielnej analizę przekazów medialnych pod kątem problematyki związanej z płcią.

Strona przedmiotu
2405-M-3-PZP-S1 brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia pozwolą na zapoznanie z metodyką prowadzenia projektów: metodologii i narzędzi oraz zarządzania zespołami osobowymi. W trakcie zajęć studenci i studentki poznają różne modele teoretyczne i koncepcje związane z logiką projektową.

Strona przedmiotu
2405-M-3-RMW-S1 brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

System medialny w Polsce to kompleksowy obszar obejmujący różnorodne tematy. Zrozumienie dynamiki poszczególnych segmentów rynku medialnego, w tym, roli agencji informacyjnych, wpływu mediów lokalnych, a także prasy bezpłatnej i zagadnień globalnych, stanowią klucz do pełnego zrozumienia tego obszaru. Przedmiotem rozważań w trakcie trwania kursu będą także kwestie dekoncentracji mediów, zaufania do mediów i determinanty, kształtujące rynek medialny, pozwalając na pełniejsze zrozumienie mechanizmów wpływających na poszczególne segmenty tego obszaru.

Strona przedmiotu
2405-M-3Z-SL-S1 brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
  • Seminarium - 30 godzin
Semestr zimowy 2022/23
  • Seminarium - 30 godzin
Semestr zimowy 2023/24
  • Seminarium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2405-M-3L-SL-S1 brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Seminarium - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Seminarium - 30 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Seminarium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2405-M-3-WIPA-S1 brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

1. Prawo własności intelektualnej - charakterystyka i omówienie

2. Porównanie prawa autorskiego i prawa własności przemysłowej

3. Prawo autorskie: przedmiot, podmiot, treść, umowy dotyczące praw autorskich majątkowych, dochodzenie roszczeń, dozwolony użytek utworów

4. Prawa pokrewne - ogólna charakterystyka i omówienie

Strona przedmiotu
2405-M-3-ZM-S1 brak brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2022/23
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot "Zarządzanie mediami" pozwala na zdobycie przez słuchaczy wiedzy dotyczącej teorii i praktyki funkcjonowania rynku medialnego, społecznych, kulturowych i ekonomicznych zasad funkcjonowania mediów, nowoczesnych metod zarządzania w mediach, istniejących w Polsce formatów medialnych.

Słuchacze poznają zasady pracy redakcji, planowania redakcyjnego i międzydziałowego (w ramach wydawnictwa), zasady tworzenia workflow, budżetowania, system relacji między dziennikarzami i wydawcami a światem polityki, biznesu czy PR.

Zdobywają też praktyczną umiejętność konstruowania własnego produktu medialnego oraz budowania zespołu i podstaw redagowania.

Strona przedmiotu
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)