Pedagogika I rok s2- sem. letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Nauk Pedagogicznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/23L - Semestr letni 2022/23 2023/24L - Semestr letni 2023/24 2024/25L - Semestr letni 2024/25 2025/26L - Semestr letni 2025/26 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2022/23L | 2023/24L | 2024/25L | 2025/26L | |||||
2403-PE-120-s2 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student, który weźmie udział w tym wykładzie nauczy się analizować dane ilościowe, weryfikować hipotezy statystyczne, interpretować wyniki analiz statystycznych oraz planować analizę danych ilościowych w małych projektach badawczych. |
|
||
2403-PE-121-s2 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student, który weźmie udział w tym wykładzie nauczy się kodować i analizować dane jakościowe oraz pisać teorie ugruntowane w ramach małych projektów badawczych. |
|
||
2403-PE-118a-s2 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student, który weźmie udział w tym wykładzie nauczy się pisać raport z badań empirycznych w poszczególnych strategiach, typach i schematach. |
|
||
2403-PE-1090-L-s2 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach seminarium dyplomowego student jest wprowadzany w pracę badawczą nad procesami edukacyjnymi, zarówno poprzez zapoznanie z różnymi zrealizowanymi już projektami badawczymi i ich znaczeniem dla praktyki edukacyjnej, jak i poprzez przygotowanie samodzielnego projektu badawczego, obejmującego określenie przedmiotu, celu, problemu, kwerendę, wybór strategii, wskazanie właściwych metod i technik badań, przygotowanie narzędzi, przeprowadzenie badań, analizę i interpretację ich wyników oraz przygotowanie raportu z badań. Wymiernym efektem realizacji celu kształcenia jest przygotowanie przez studenta pracy magisterskiej. |
|
||
2403-PE-130-s2 | brak | brak |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie studentów ze współczesnymi kierunkami i nurtami w pedagogice. Nakreślenie mapy odmian myślenia o edukacji. Po ukończeniu przedmiotu student zna podstawowe pojęcia pedagogiki oraz nabywa umiejętności posługiwania się językiem teorii wychowania do opisu rzeczywistości społecznej. Rekonstruuje założenia i porównuje główne współczesne kierunki i nurty w pedagogice. Dokonuje krytycznej analizy odmiennych koncepcji wychowania. Przyszli nauczyciele wykazują aktywność w samodzielnym konstruowaniu teoretycznych rozwiązań oraz potrafią wdrożyć innowacje do własnej praktyki edukacyjnej. |
|
||