Przedmioty spec. ogólna - 31 - Kulturoznawstwo s1 (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Humanistyczny)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021/22Z - Semestr zimowy 2021/22 2022/23Z - Semestr zimowy 2022/23 2023/24Z - Semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/22Z | 2022/23Z | 2023/24Z | |||||
2555-s1KUL3Z-SEM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium licencjackie służy pogłębianiu wiedzy w wybranej dziedzinie kulturoznawstwa oraz zdobywaniu umiejętności i kompetencji społecznych niezbędnych do przygotowywania prac pisemnych i wystąpień ustnych, w tym pracy licencjackiej. |
|
|||||
2555-s1KUL3Z-KA |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiotem wykładu jest kultura audiowizualna ujmowana w kategoriach historycznych (jej rozwój i kształtowanie się na przestrzeni dziejów), problemowych (tradycyjne i nowe media, społeczne oddziaływanie etc.) oaz metodologicznych (metody krytycznej analizy oraz badania przejawów kultury audiowizualnej). |
|
|||||
2555-s1KUL3Z-AK |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia przybliżają idee animacji kultury oraz jej miejsce w działalności kulturalnej. Analiza praktyk animacyjnych realizowanych przez instytucje kultury i podmioty niezależne będzie przyczynkiem do opracowania autorskiego projektu animacyjnego. Omawiane i trenowane techniki, strategie działań animacyjnych posłużą do prezentacji różnych modeli pracy animatorów, edukatorów, kuratorów. |
|
|||||