Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Centralny punkt logowania
Strona główna

Przedmioty w rejestracji Rejestracja na zajęcia 2024/25, WNEiZ, zarządzanie (s1), rok 3 11510219-3-2024/25

Lista uwzględnia również te przedmioty, które są chwilowo wyłączone z rejestracji (ale były lub będą uwzględnione w innych jej turach).
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Pokaż tylko przedmioty z wybranej grupy: Boldem są napisane grupy przedmiotów zawierające przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.
Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2024/25 - Rok akademicki 2024/25
2024/25Z - Semestr zimowy 2024/25
2024/25L - Semestr letni 2024/25
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2024/25 2024/25Z 2024/25L
1100-12-Z13p-AnPlZaP brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

W ramach przedmiotu studenci poznają metody prognozowania zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie oraz wskaźniki, które są wykorzystywane do opsu stanu i dynamiki procesów personalnych. Obliczone prognozy i wskaźniki służą podejmowaniu optymalnych decyzji w obszarze HR.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13o-AnPrOrg brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Wiedza o funkcjonowaniu organizacji.

Student charakteryzuje i projektuje struktury organizacyjne.

W ramach przedmiotu student nabywa wiedzę i umiejętności w zakresie:

podstawowych aspektów funkcjonowania organizacji,

czynników determinujących projektowanie organizacyjne,

koncepcji struktur organizacyjnych,

metodyki projektowania organizacyjnego,

metodyki analizy i diagnostyki organizacyjnej,

metodyka projektowania usprawnień organizacyjnych

uwarunkowań wdrażania zmian organizacyjnych w procesie projektowania

restrukturyzacji przedsiębiorstwa

Strona przedmiotu
1100-12-Z13-0-BizPla brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem jest dostarczenie wiedzy i wykształcenie umiejętności w zakresie opracowania biznes planu działalności gospodarczej, w szczególności:

- wyjaśniania, obliczania i interpretowania wskaźników finansowo-ekonomicznych,

-wyciągania wniosków, analizowania celów, zamierzeń przedsiębiorstwa firmy na podstawie przeprowadzonej analizy,

-wykorzystywania wiedzy z zakresu analizy finansowo-ekonomicznej w decyzjach strategicznych i operacyjnych przedsiębiorstwa.

Student dokonuje analiz ekonomiczno-finansowych.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13o-BuPSK brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Problematyka satysfakcji klienta i zarządzania jego satysfakcją jest skomplikowana i wieloaspektowa. Celem kształcenia jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia, co pozwoli studentom lepiej zrozumieć znaczenie satysfakcji klienta w zarządzaniu przedsiębiorstwem i zainspiruje ich do nowych pomysłów wykorzystania nabytej wiedzy w procesach biznesowych współczesnej organizacji.

Po ukończeniu przedmiotu student potrafi wyjaśnić zasady budowania i pomiaru satysfakcji pracowników oraz klientów w organizacji.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13o-BuPSP brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Cel AACSB: Student wyjaśnia zasady budowania i pomiaru satysfakcji pracowników oraz klientów organizacji.

Przedmiot realizowany jest w formie wykładu i ćwiczeń, podczas których omawiane są podstawowe zagadnienia dotyczące budowania i pomiaru satysfakcji pracowników, mianowicie:

1. Miejsce pomiaru satysfakcji pracowników w systemach pomiaru wyników działalności przedsiębiorstw i modelach doskonałości biznesowej

2. Koncepcje, które upatrują siłę organizacji w rozwoju potencjału jednostkowego i społecznego

3. Definicje satysfakcji z pracy

4. Mechanizm powstawania satysfakcji z pracy - wyznaczniki (wymiary) satysfakcji pracownika

5. Skutki satysfakcji/niezadowolenia z pracy

6. Pomiar satysfakcji pracowników

7. Budowanie satysfakcji z pracy

Strona przedmiotu
1100-12-Z13o-DynGrO brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Podczas zajęć zgłębiana będzie wiedza dotycząca zasad funkcjonowania grup, które - jak uczy praktyka - wywierają bardzo silny wpływ na swoich członków, przy czym wpływ ten z punktu widzenia organizacji lub społeczeństwa może być zarówno pozytywny jak i negatywny.

Zrozumienie procesów grupowych ma zasadnicze znaczenie dla skutecznego kierowania zespołami ludzkimi. Może ono pozwolić na zwiększenie pozytywnych wpływów grupy na jednostkę i jej zachowanie się w środowisku pracy, ułatwić jej więź z firmą, a także dokonać wyboru najwłaściwszych metod kierowania, motywowania i kontrolowania.

Cel AACSB: Student wymienia i opisuje różne role w zespole.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13in-FinInw brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem nauczania przedmiotu jest zapoznanie studentów z rozmaitymi technikami finansowania działalności inwestycyjnej przedsiębiorstw, w ramach kapitałów własnych i obcych, a także wybór tych, które optymalizują strukturę finansowania. Każda technika finansowania analizowana jest przez pryzmat kosztów i korzyści jej implementacji w przedsiębiorstwie. Student zapoznaje się także z wadami i zaletami poszczególnych technik finansowania.

Ostatecznie student dokonuje wyboru optymalnego źródła finansowania dla zadanych warunków wyjściowych.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13p-FuWsRP brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z zagadnieniami związanymi ze współczesnym rynkiem pracy. Wiedza zdobyta w ramach wykładu, w trakcie ćwiczeń zostanie pogłębiona i uzupełniona, a także wykorzystana do aktywnego analizowania bieżących zjawisk na rynku pracy.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13p-INaZaP brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia w formie warsztatów mają na celu zapoznanie studentów z podstawową dokumentacją kadrowo-płacową. Zajęcia prowadzone są w pracowni komputerowej w oparciu o: pakiety programów biurowych, wybrany informatyczny system zarządzania kadrami, program ZUS Płatnik i sieć Internet.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13-0-InwInw brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Skrócony opis:

Celem nauczania przedmiotu jest przedstawienie studentom wybranych zagadnień dotyczących problematyki inwestycji, projektów i procesów inwestycyjnych, zarządzania procesami inwestycyjnymi oraz finansowania inwestycji przedsiębiorstw.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13in-InRyNi brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Wykład Inwestycje na rynku nieruchomości jest pogłębieniem podstawowych informacji nt. zachowań, decyzji oraz uwarunkowań inwestowania na rynku nieruchomości, wykorzystuje podstawowe treści dotyczące inwestowania oraz rynku nieruchomości.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13in-InwPub brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia mają za zadanie zapoznać studentów z problematyką inwestycji publicznych, zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym, z uwzględnieniem ich specyfiki w obszarze przygotowania, w tym finansowania, i realizacji, a także ich szczególnego znaczenia społecznego.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13in-InwZag brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zapoznanie studentów formami międzynarodowych przepływów kapitału; istotą bezpośrednich i pośrednich inwestycji zagranicznych; klasyfikacjami i źródłami danych o tych inwestycjach. Przedstawienie teoretycznych podstaw i objaśnień bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Omówienie strategii wejścia na rynki zagraniczne, modeli internacjonalizacji przedsiębiorstw, źródeł przewag konkurencyjnych przedsiębiorstwa międzynarodowego. Zaprezentowanie struktur organizacyjnych przedsiębiorstw międzynarodowych oraz miejsca największych z nich w gospodarce światowej w kontekstach globalizacji.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13-0-Logis brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Podstawowe zagadnienia z logistyki - definicje, przykłady, metodyka, koncepcje.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13m-MPrL brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Głównym celem zajęć z przedmiotu ”Marketing dóbr luksusowych” jest przekazanie studentom podstawowej wiedzy dotyczącej specyfiki działań marketingowych prowadzonych na rynkach produktów luksusowych.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13m-MarSpo brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem zajęć jest przekazanie podstawowej wiedzy z zakresu marketingu społecznego i personalnego. Pierwsza z koncepcji dotyczy kwestii związanych z wykorzystywaniem marketingu w celach prospołecznych, a zatem w celu wpływania na postawy i zachowania ludzi w obszarach: ochrona zdrowia, ochrona środowiska naturalnego, działalność prospołeczna, etc. Marketing personalny oznacza wykorzystywanie podejścia marketingowego w działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa wobec obecnych i potencjalnych pracowników. Efektem zajęć jest nauczenie studentów odróżniania tych dwóch koncepcji od marketingu "klasycznego", a także przyswojenie umiejętności analizowania przejawów wykorzystania tych koncepcji w praktyce.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13m-MarZP brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Głównym celem prowadzenia zajęć z przedmiotu „Podstawy marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem” jest przekazanie studentom podstawowej wiedzy z zakresu planowania oraz wdrażania marketingu jako koncepcji zarządzania całym przedsiębiorstwem. Na zajęciach student pozyskuje m.in. wiedzę, dzięki której potrafi sporządzić strategiczny plan marketingowy przedsiębiorstwa.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13o-MetOiZ brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Wykład prezentuje podstawowe metody i techniki wykorzystywane przez menedżerów w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentowane zagadnienia dotyczą metod i technik: ułatwiających podejmowanie decyzji menedżerom w etapie planowanie, optymalizacji działań, w etapie organizowania, zwiększania zaangażowania pracowników w etapie motywowania oraz podnoszenia efektywność etapu kontrolowania. Wparciem dla wykładów są ćwiczenia podczas których omawiane są case study prezentujące praktyczne aspekty wybranych metod i technik.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13in-NegInw brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot ma za zadanie przedstawienie istoty i znaczenia negocjacji w procesach inwestycyjnych; zapoznanie studentów ze stosowaniem podstawowych technik negocjacyjnych w praktyce. Analizowania ról uczestników procesu negocjacji w trakcie przygotowania i realizacji inwestycji; wskazywania silnych i słabych pozycji uczestników procesu pertraktacji.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13in-OcPrIn brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem nauczania przedmiotu Ocena projektów inwestycyjnych jest przedstawienie wybranych problemów nauki o inwestowaniu w odniesieniu do dochodowych inwestycji rzeczowych (istota projektu inwestycyjnego, przebieg procesu inwestycyjnego, podstawowe węzły decyzyjne, źródła finansowania itp.), by na tym tle uzasadnić konieczność szczególnie wnikliwej oceny tych projektów i ich rolę w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych i wyrobić u Studenta umiejętność wykorzystywania tych metod, tak by umiał on dokonywać we własnym zakresie oceny inwestycji podejmowanych przez przedsiębiorstwa bądź był świadomym partnerem lub pracownikiem-ekonomistą biur consultingowych, projektowych itp. opracowujących w zespołach specjalistów różnych specjalności projekty dużych inwestycji. Podsumowując student diagnozuje i interpretuje problemy gospodarcze, społeczne, prawne i techniczne, jakie pojawiają się w praktyce zarządzania inwestycjami oraz stosuje odpowiednie do problemów metody i techniki oceny inwestycji.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13p-OcMoPra brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Problematyka przedmiotu dotyczy mechanizmów oceniania i motywowania w tym w szczególności wynagradzania w nowocześnie zarządzanych przedsiębiorstwach i ich uwarunkowań

Strona przedmiotu
1100-12-Z13in-PodBud brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

W ramach przedmiotu student poznaje podstawowe zagadnienia związane z obiektami budowlanymi, podstawowe elementy budynku, podstawowe zasady oceny stanu technicznego budynku oraz podstawowe zasady czytania dokumentacji projektowej.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13-0-PraZaw brak brak
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
  • Praktyka zawodowa - 120 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem praktyk zawodowych jest weryfikacja zdobytej w trakcie studiów wiedzy teoretycznej z zakresu zarządzania oraz dalsze kształcenie studentów przez umożliwianie im podejmowania aktywności administracyjno-biznesowej, pozwalającej na nabywanie praktycznych umiejętności i kompetencji mających zastosowanie w trakcie realizowanych przez organizację funkcji.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13-0-ProGos brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot "prognozowanie gospodarcze" dla studentów III roku kierunku: zarządzanie (studia stacjonarne I stopnia), w wymiarze 15 godz. wykładu i 15 godz. ćwiczeń (semestr V) obejmuje wiadomości z zakresu wykorzystania metod ekonometrycznych do prognozowania gospodarczego.

Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z metodami prognozowania zjawisk ekonomicznych oraz zdobycie przez nich umiejętności wykorzystania tych metod w praktyce gospodarczej.

Wykład rozpoczyna się od wprowadzenia podstawowych pojęć z teorii predykcji. Następnie przedstawia się metody prognozowania na podstawie modeli szeregów czasowych (modeli trendu, sezonowości i autoregresji) oraz modeli przyczynowo-skutkowych.

Prezentuje się przykłady prognozowania makrootoczenia przedsiębiorstwa i mikrootoczenia, a także prognozowania sprzedaży przedsiębiorstwa.

AACSB:

Cel: Prognozuje procesy i zjawiska gospodarcze z wykorzystaniem odpowiednich metod i narzędzi.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13p-PsDecKa brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem nauczania przedmiotu jest poznanie i przyswojenie wiedzy z zakresu psychologicznych uwarunkowań procesu kadrowego na wszystkich jego etapach. Student poznaje prawa rządzące ludzką psychiką i zachowaniami, aby lepiej rozumieć ich wpływ na decyzje podejmowane w procesie kadrowym.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13m-PuReSp brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Głównym celem prowadzenia zajęć z przedmiotu „Public relations i sponsoring” jest pogłębienie wiedzy studentów, ich umiejętności i kompetencji z zakresu wybranych elementów komunikacji marketingowej – PR i sponsoringu, w powiązaniu ze współczesnymi problemami gospodarczymi, a także wskazanie możliwości ich praktycznego wykorzystania w realnych procesach, sprzyjających rozwiązaniu konkretnych problemów związanych z komunikacją marketingową.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13m-RePrOs brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Głównym celem prowadzenia zajęć z przedmiotu „Reklama i promocja osobista” jest pogłębienie wiedzy studentów, ich umiejętności i kompetencji z zakresu wybranych elementów komunikacji marketingowej – reklamy i promocji osobistej, w powiązaniu ze współczesnymi problemami gospodarczymi, a także wskazanie możliwości ich praktycznego wykorzystania w realnych procesach, sprzyjających rozwiązaniu konkretnych problemów marketingowych.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13m-RyZaN brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot wprowadza w tematykę rynkowych zachowań nabywców (zwłaszcza nabywców na rynku dóbr konsumpcyjnych – B2C). Na zajęciach prezentowane są m.in. zagadnienia dotyczące: rodzajów decyzji zakupu i rodzaju zachowań konsumentów na rynku B2C, wewnętrznych i zewnętrznych czynników kształtujących zachowania nabywców na tym rynku, głównych współczesnych trendów konsumenckich i głównych cech współczesnego konsumenta. Do zrozumienia omawianych treści niezbędne jest posiadanie wiedzy i umiejętności zdobytych przede wszystkim na zajęciach z przedmiotu „Marketing”. Pomocnym będzie także posiadanie wiedzy z przedmiotu „Badania marketingowe” oraz „Jakościowe badania marketingowe”. Zajęcia (wykład, jak i ćwiczenia) prowadzone są z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych i mają charakter konwersatoryjno-warsztatowy. Wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13m-SatLoK brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 15 godzin
  • Wykład - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Głównym celem prowadzenia zajęć z przedmiotu |”Satysfakcja i lojalność klientów” jest przekazanie studentom podstawowej wiedzy związanej z problematyką budowania satysfakcji i lojalności klientów w sposób kompleksowy, umożliwiający lepsze zrozumienie ich znaczenia w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Strona przedmiotu
1100-12-Z13-0-SemDyp brak brak
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
  • Seminarium - 60 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Seminarium dyplomowe to indywidualna praca z każdym studentem w celu przeprowadzenia Go przez proces tworzenia pracy dyplomowej, począwszy od sformułowania tematu i celu pracy, przez przygotowanie konspektu zawierającego strukturę i metodykę realizacji celu pracy oraz zaprojektowanie narzędzi badawczych w celu zebrania danych pierwotnych w przedsiębiorstwie (organizacji), aż do opracowania części teoretycznej i empirycznej pracy.

Seminarium dyplomowe to także praca zespołowa, w czasie której podczas seminariów każda z prac oraz badanych organizacji traktowana jest jako studium przypadku omawianego i analizowanego na forum zespołu seminaryjnego.

Strona przedmiotu
ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń tel: +48 56 611-40-10 https://usosweb.umk.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-3 (2024-12-18)