Dyplomowa pracownia konserwacji malarstwa i rzeźby polichromowanej [1402-DPKM-4L-SJ]
Semestr letni 2017/18
Pracownia,
grupa nr 3
Przedmiot: | Dyplomowa pracownia konserwacji malarstwa i rzeźby polichromowanej [1402-DPKM-4L-SJ] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2017/18 [2017/18L]
(zakończony)
Pracownia [PRC], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Sławomir Kamiński, Dariusz Markowski, Mirosław Wachowiak | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Hermens, Erma, Ouwerkerk, Annemiek, Costaras, Nicola Looking through paintings : the study of painting techniques and materials in support of art historical research Horie, Charles Velson Materials for conservation : organic consolidants adhesives and coatings Hummelen, Ijsbrand, Sillé, Dionne, Zijlmans, Marjan, Modern art: who cares? : an interdisciplinary research project and an international symposium on the conservation of modern and contemporary art |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zakład Konserwacji Malarstwa i Rzeźby Polichromowanej i Konserwacji Sztuki Nowoczesnej prezentują corocznie wykaz obiektów do wyboru dla studentów. Konserwacja i restauracja obiektów sztuki nowoczesnej w tym: współczesne malarstwo olejne współczesne malarstwo akrylowe techniki mieszane/własne malarstwo materii obrazy wielkoformatowe obrazy niewerniksowane zabytki techniki obiekty trójwymiarowe |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
pokaz, wykład konwersacyjny |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Przedmiot zaliczany jest na ocenę na koniec każdego z trzech semestrów cyklu dydaktycznego. Student oceniany jest na podstawie zaangażowania w realizowane prace, jakości ich wykonania, umiejętności stawiania i rozwiązywania napotkanych problemów konserwatorskich i restauratorskich. Ważną składową jest również ocena dokumentacji prac, w zakresie wykonywanym przez poszczególne osoby. Pod uwagę brana jest również obecność na zajęciach. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
kir sj IV rzeźba polichromowana j. angielski |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.