Scientific data presentation and copyright II 2600-AC-SDB-2
Rok akademicki 2019/20
Seminarium,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Scientific data presentation and copyright II 2600-AC-SDB-2 | |||
Zajęcia |
Rok akademicki 2019/20 (2019/20)
(zakończony)
Seminarium (SEM), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 33 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Tomasz Barczyk, Sylwester Bejger, Katharina Boguslawski, Beata Borowska-Beszta, Anna Branach-Kallas, Beata Derkowska-Zielińska, Włodzisław Duch, Aldona Glińska-Neweś, Katarzyna Hrynkiewicz, Krzysztof Jaworski, Marcin Koprowski, Tomasz Kowalkowski, Mieczysław Kunz, Sebastian Maćkowski, Jerzy Malinowski, Dariusz Markowski, Wiesław Nowak, Piotr Oliński, Chandra Pareek, Justyna Rogalska, Piotr Roszak, Boudewijn Roukema, Adriana Szmidt-Jaworska, Piotr Śniady, Artur Terzyk, Maciej Walczak, Sylwia Wrotek, Michał Zieliński | |||
Literatura: |
David M. Berry, Anders Fagerjord, Digital humanities : knowledge and critique in a digital age, Camridge 2017 Lars O. Lagerqvist, Historia Szwecji, (przekł. Halina Thylwe), Sztokholm 2002 Adam Kersten, Historia Szwecji, Wrocław 1973 https://www.sciencebuddies.org/science-fair-projects/competitions/data-presentation-tips-for-advanced-science-competitions https://scienceblogs.com/principles/2012/01/19/how-to-present-scientific-data |
|||
Zakres tematów: |
1) Przygotowywanie struktury referatu 2) Przygotowywanie prezentacji 3) Sposób prezentacji 4) Wybrane przykłady prezentacji badań 5) Prezentacja dotycząca historii Szwecji jako przykład |
|||
Metody dydaktyczne: |
dyskusja, prezentacja |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
aktywność na zajęciach, ocena przygotowanej prezentacji |
|||
Uwagi: |
grupa seminaryjna, Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie "Academia Copernicana", II rok |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.