Seminarium dyplomowe 1000-I1SEMz
Semestr zimowy 2020/21
Seminarium,
grupa nr 3
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe 1000-I1SEMz | |||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
Semestr zimowy 2020/21 (2020/21Z)
(zakończony)
Seminarium (SEM), grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: | |||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | |||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 9 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | |||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Dariusz Borkowski | |||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
[1] Joanna Lee, Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych, Helion. [2] Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler, Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier, Helion. [3] William Sherif, Stephen Whittle, Unreal Engine 4 Scripting with C++ Cookbook, 2016. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Seminarium będzie poświęcone programowaniu wirtualnej rzeczywistości z wykorzystaniem silnika unreal engine. Praca inżynierka będzie polegała na stworzeniu gry lub przeniesieniu rzeczywistego świata do wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja ma powstać z wykorzystaniem silnika unreal engine. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia zdalne z wykorzystaniem MSTeams oraz indywidualne spotkania stacjonarne. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
4inz |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.