Seminarium dyplomowe [1000-I1SEMz]
Semestr zimowy 2020/21
Seminarium,
grupa nr 3
Przejdź do planu
zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe [1000-I1SEMz] | ||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/21 [2020/21Z]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | ||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 9 | ||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Dariusz Borkowski | ||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
[1] Joanna Lee, Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych, Helion. [2] Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler, Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier, Helion. [3] William Sherif, Stephen Whittle, Unreal Engine 4 Scripting with C++ Cookbook, 2016. |
||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Seminarium będzie poświęcone programowaniu wirtualnej rzeczywistości z wykorzystaniem silnika unreal engine. Praca inżynierka będzie polegała na stworzeniu gry lub przeniesieniu rzeczywistego świata do wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja ma powstać z wykorzystaniem silnika unreal engine. |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia zdalne z wykorzystaniem MSTeams oraz indywidualne spotkania stacjonarne. |
||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
4inz |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.