Praktyczna nauka języka francuskiego: Konwersacje i rozumienie ze słuchu [2513-s1ROM2L-PNJFK]
Semestr letni 2020/21
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka francuskiego: Konwersacje i rozumienie ze słuchu [2513-s1ROM2L-PNJFK] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/21 [2020/21L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
każda środa, 11:30 - 13:00
(sala nieznana)
każda środa, 13:15 - 14:00
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Egzamin | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Patrycja Bobowska-Nastarzewska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura spośród (potrzebne materiały zostaną udostępnione studentom przez prowadzącego zajęcia): 1.Berthet A., Daill E., Hugot C., Kizirian V.M., Waendenderies M., Alter Ego 2+, Hachette, 2012. + zeszyt ćwiczeń 2.Dollez C., Pons S., Alter Ego 3+, Hachette, 2013. + zeszyt ćwiczeń 3. Flumian C., Labascoule J., Royer C., Rond point 2, Edidtions Maison des Langues, 2011. 4.Bartéfy M., Beaujouin P., Expression orale niveau 2, Cle International, 2005. 5.Gołasz M., Paniczek E., Zdaję maturę 1 i 2, Hachette, 2014. 6. Mérieux R., Lainé E., Loiseau Y., Latitudes 2, Didier, 2009. 7. Loiseau Y., Cocton M.-N., Landier M., Dintilhac A., Latitudes 3, Didier, 2010. 8. Hingue A-M., Ulm K., Dites-moi un peu A2, PUG, 2015. 9. Delatour Y., Jennepin D., Léon-Dufour M., Mattlé-Yeganeh A., Teyssier B., Grammaire du français. Cours de civilisation française de la Sorbonne, hachette, Paris, 1991. 10. Les émission de TV5 Monde : http://www.tv5monde.com/ 11. Bescherelle la conjugaison, Hatier, wszystkie dostępne wersje. 12. Skoraszewski M. Słownik tematyczny, Wagros, 2003. 13. Słobodska M., Polsko-francuski słownik tematycznt, Harald G Dictionaries, 1996. 14. Carenzi-Vialaneix C., Metton C., Nachon A., Nugue F., A propos A2 Livre de l’élève, PUG, 2010. 15. Repetytorium z języka francuskiego. Magdalena Supryn-Klepcarz. PWN Expression orale niveau 2 CLE International |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Treści spośród: 1. Zakupy i usługi 2. Podróże i turystyka 3. Sport 4. Zdrowie 5. Nauka i technologie 6. Przyroda/ ekologia 7. Państwo i społeczeństwo 8. Frankofonia Podane tematy uzupełniane będą podręcznikiem "Expression orale. NIveau 2" |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody dydaktyczne eksponujące: inscenizacja, drama Metody dydaktyczne podające: opis, tekst programowany Metody dydaktyczne poszukujące: obserwacji, ćwiczeniowa NAUCZANIE ZDALNE: metody dydaktyczne pozostają takie same, jak dla zajęć tradycyjnych, zmienia się natomiast forma zajęć, które zostaną przeprowadzone za pomocą Microsoft Teams w czasie rzeczywistym. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
-pozytywne zaliczenie testów sprawdzających rozumienie ze słuchu i słownictwo -pozytywne zaliczenie egzaminu końcowego -obecność na zajęciach (2 dozwolone nieobecności na semestr) -aktywność na zajęciach Skala procentowa: 90-100% bdb 75-89% db 60-74% dst 0-59% ndst NAUCZANIE ZDALNE Ustne odpowiedzi i testy sprawdzające rozumienie ze słuchu i słownictwo. Egzamin, który odbędzie się w formie zdalnej lub tradycyjnej - stacjonarnie. Aktywność i przygotowanie do zajęć. W przypadku nieobecności na zajęciach, student jest zobowiązany do skontaktowania się z prowadzącym zajęcia i umówienia się na odrobienie zajęć za pośrednictwem dostępnych na UMK narzędzi do zdalnego ich przeprowadzania. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
„0” - II rok, filologia romańska s1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.