Praktyczna nauka języka francuskiego: Struktury i gramatyka praktyczna [2513-s1ROM1L-PNJFS]
Semestr letni 2020/21
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka francuskiego: Struktury i gramatyka praktyczna [2513-s1ROM1L-PNJFS] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/21 [2020/21L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 15:00 - 15:45
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Patrycja Bobowska-Nastarzewska | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura spośród (potrzebne materiały zostaną udostępnione studentom przez prowadzącego zajęcia): Ćwiczenia: L’exercisier. L’expression française pour le niveau intermédiaire, Autor : Ch. Descotes-Genon, Wydawca : FLEM, Grenoble 1992 Grammaire en dialogues. Niveau débutant A1-A2 Autor: Miquel Claire Wydawca: Cle International Grammaire en dialogues. Niveau intermédiaire B1 Autor: Miquel Claire Wydawca: Cle International Grammaire progressive du français - Niveau intermédiaire Niveaux : A2 - B1 Autor : Maïa Grégoire, Odile Thievenaz Wydawca: CLE Grammaire expliquée du français - Niveau intermédiaire - Exercices Autor : Michèle Maheo-Le Coadic, Reine Mimran, Sylvie Poisson-Quinton Wydawca : CLE Podręczniki : Grammaire expliquée du français Autor : S. Poisson-Quinton Wydawca : CLE Eléments de grammaire française, Autor : A. Kacprzak, J. Sypnicki Wydawca : UAM Poznań Nouvelle Grammaire du Français. Cours de la Civilisation Française de la Sorbonne Autor : Y. Delatour Wydawca : Hachette |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Treści spośród: 1. COD 2. COI 3. Zaimki y i en 4. Zaimki względne qui/que 5. Miejsce przymiotnika 6. Imparfait 7. Imparfait/passé composé 8. Stopień wyższy czasowników, rzeczowników, przymiotników, przysłówków 9. Depuis/il y a/en/pendant/dans |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
metoda dydaktyczna poszukująca (forma ćwiczeń i obserwacji praktycznych) metoda dydaktyczna eksponująca (pokaz) metoda dydaktyczna podająca (wykład konwersatoryjny) NAUCZANIE ZDALNE: metody dydaktyczne pozostają takie same, jak dla zajęć tradycyjnych, zmienia się natomiast forma zajęć, które zostaną przeprowadzone za pomocą Microsoft Teams w czasie rzeczywistym. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
1, Aktywne uczestnictwo studenta w zajęciach świadczące o bieżącym przygotowywaniu się do zajęć. 2. Dozwolone dwie nieobecności nieusprawiedliwione. 3. Zaliczenie na ocenę pozytywną testów pisemnych. NAUCZANIE ZDALNE Pisemne kolokwia sprawdzające wiedzę. Oceny : 90-100% - bardzo dobra 80-89% - dobra 60-79% - dostateczna 0-59% - niedostateczna Aktywność i przygotowanie do zajęć. W przypadku nieobecności na zajęciach, student jest zobowiązany do skontaktowania się z prowadzącym zajęcia i umówienia się na odrobienie zajęć za pośrednictwem dostępnych na UMK narzędzi do zdalnego ich przeprowadzania. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
„0 +” I rok, filologia romańska s1, lingwistyka stosowana s1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.