Branding [2401-D-S1-2-BPR-BR]
Semestr zimowy 2021/22
Laboratorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Branding [2401-D-S1-2-BPR-BR] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/22 [2021/22Z]
(zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 13:15 - 14:45
sala 115 Wydział Filozofii i Nauk Społecznych (Collegium Minus) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 10 |
Limit miejsc: | 12 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Łukasz Wojtkowski |
Strona domowa grupy: | http://www.dziennikarstwo.umk.pl |
Literatura: |
Podręcznik: Wheeler Alina. 2010. Kreowanie marki. Warszawa: PWN Liteartura dodatkowa: Aaker David A. 1996. Building Strong Brands. London: Pocket Books. Brown Tim. 2013. Zmiana przez design. Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność. Wrocław: Libron. Evamy Michael. 2009. Logo. Przewodnik dla projektantów. Warszawa: PWN. Hampf Anders, Lindberg-Repo Kirsti. 2011. Branding: The Past, Present, and Future: A Study of the Evolution and Future of Branding. Helsinki: Haken School of Economics. Ots Mart (ed.). 2008. Media Brands and Branding. Jonkoping: JIBS. |
Zakres tematów: |
1. Zajęcia wprowadzające Blok 1 Podstawowe założenia brandingu (m.in.: name, tożsamość, osobowość, wizerunek, lojalność, rebranding) Blok 2 Przygotowanie strategii startupu Blok 3 Prezentacje projektów zaliczeniowych 15. Podsumowanie kursu |
Metody dydaktyczne: |
opis, dyskusja, metoda problemowa, case study |
Metody i kryteria oceniania: |
Zasady gry 1. Obecność na zajęciach (również online) jest obowiązkiem każdego z Państwa. Niezależnie od powodu dopuszczam dwie nieobecności. Trzecią nieobecność należy niezwłocznie odrobić. Czwarta nieobecność oznacza niezaliczenie kursu! 2. Na zajęciach nie podnosimy ręki, kiedy chcemy coś powiedzieć. Możecie Państwo zabierać głos, kiedy macie coś wartościowego do powiedzenia. Nie mówimy jeden przez drugiego, nie przekrzykujemy się, i szanujemy opinie innych dyskutantów. 3. Na zajęciach nie korzystamy z telefonów komórkowych, tabletów, komputerów w celach innych niż te związane z zajęciami. Na ocenę ostateczną składają się trzy składniki: 1. Aktywność podczas prac projektowych (30 punktów) 2. Projekt (30 punktów): przygotowanie strategii marki startupu. Punktacja: Do 50% – 2 Od 51% – 3 Od 61% – 3,5 Od 71% – 4 Od 81% – 4,5 Od 91% – 5 |
Uwagi: |
spec. Branding i PR -II rok s1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.